Gå til innhold

luksusproblem...fant et strekkmerke i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et helt strekkmerke faktisk, hadde håpt å slippe lengst mulig, men nå er det vel ikke lenge til jeg ser ut som vrangborden på en strikkegenser... jeg som ikke kan strikke engang.

bare måtte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vrangbord...ler her jeg sitter. ;) er du langt på vei da?

Skrevet

Hehe... Her er det ikke noe sympati å få, jeg har strekkmerker så langt øyet kan se, rundt hele magen, på puppene og masse på lårene og rompa.

ET strekkmerke er ikke verdt å nevne engang.

Synes absolutt ikke synd på deg, når du har et belte av strekkmerker kan vi snakke mer... hehe...

Skrevet

kaqn godt får noen av meg også:P de stopper visst aldri å komme her.. håper jeg føder snart så jeg ikke blir totalt herpa for resten av livet..hehe

Skrevet

Låra og puppene mine har boltra seg i strekkmerker lenge, men har heldigvis sluppet på magen

Skrevet

var vel ikke akkurat sympatien jeg var ute etter =) "bare" 30 uker på vei, så nå skyter det vel fart båder her og der snart, o' lykke.

Pupper å lår hadde strekkiser fra før, så det var bare magen som mangla nå =)

Skulle nesten hatt et slagord for dette!

Gravide mager: strekker seg litt lenger!!!

Skrevet

fant du virkelig ET strekkmerke?hehe

da skulle du sett meg....ser ut som en tiger har klort seg fast på magen og sidene mine :)

men jeg er flott og gravid...blabla..vi kan ikke gjøre noe med det jenter :)

Skrevet

hehe skjønner godt følelsen din.-)

da jeg gikk med jenta på 4...så slapp jeg strekkmerker...helt til uken før termin..da klådde det noe sykt på magen...og da jeg kika i speilet så joda...*sprekk-i-sprekk* magen så ut som den var klort opp av en katt eller hund eller hva i all verden....puppene fikk sin del også...:-(

men denne gangen derimot har de begynt tidlig...så jeg som trodde jeg kansje skulle slippe å få så mange fler sitter her å kan nesten bruke magen som vaskebrett....pokker altså!

*trøster deg jeg*

Skrevet

Jeg har fått noen tynne rød/lilla streker på den ene puppen.

Det er alt, hittil i hvertfall.

36+5 i dag.

Men sånn som tulla mi driver å presser seg ut på magen, er det vel bare et tidsspørsmål om når de kommer.

Har strekkmerker på hofter og lår fra før, ikke mye fint må jeg si:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...