Vintergull :) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Et helt strekkmerke faktisk, hadde håpt å slippe lengst mulig, men nå er det vel ikke lenge til jeg ser ut som vrangborden på en strikkegenser... jeg som ikke kan strikke engang. bare måtte
lillebollemor74 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Vrangbord...ler her jeg sitter. er du langt på vei da?
Yvonnemor Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Hehe... Her er det ikke noe sympati å få, jeg har strekkmerker så langt øyet kan se, rundt hele magen, på puppene og masse på lårene og rompa. ET strekkmerke er ikke verdt å nevne engang. Synes absolutt ikke synd på deg, når du har et belte av strekkmerker kan vi snakke mer... hehe...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 kaqn godt får noen av meg også de stopper visst aldri å komme her.. håper jeg føder snart så jeg ikke blir totalt herpa for resten av livet..hehe
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Låra og puppene mine har boltra seg i strekkmerker lenge, men har heldigvis sluppet på magen
Vintergull :) Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2006 var vel ikke akkurat sympatien jeg var ute etter =) "bare" 30 uker på vei, så nå skyter det vel fart båder her og der snart, o' lykke. Pupper å lår hadde strekkiser fra før, så det var bare magen som mangla nå =) Skulle nesten hatt et slagord for dette! Gravide mager: strekker seg litt lenger!!!
-Helen- Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 fant du virkelig ET strekkmerke?hehe da skulle du sett meg....ser ut som en tiger har klort seg fast på magen og sidene mine men jeg er flott og gravid...blabla..vi kan ikke gjøre noe med det jenter
er det muuulig Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 hehe skjønner godt følelsen din.-) da jeg gikk med jenta på 4...så slapp jeg strekkmerker...helt til uken før termin..da klådde det noe sykt på magen...og da jeg kika i speilet så joda...*sprekk-i-sprekk* magen så ut som den var klort opp av en katt eller hund eller hva i all verden....puppene fikk sin del også...:-( men denne gangen derimot har de begynt tidlig...så jeg som trodde jeg kansje skulle slippe å få så mange fler sitter her å kan nesten bruke magen som vaskebrett....pokker altså! *trøster deg jeg*
Mayken Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har fått noen tynne rød/lilla streker på den ene puppen. Det er alt, hittil i hvertfall. 36+5 i dag. Men sånn som tulla mi driver å presser seg ut på magen, er det vel bare et tidsspørsmål om når de kommer. Har strekkmerker på hofter og lår fra før, ikke mye fint må jeg si:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå