Gå til innhold

M@mi?


Lone35 =0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada her er jeg - nettopp logget på:)

Har blitt TV-slave den siste tiden er jeg redd....må få tia til å gå..

Er 7 uker idag jeg, og går nå inn i uken jeg gruer for - da jeg mest sannsynlig mistet sist....

Prøver å være optimist og positiv men denne uken kjenner jeg det vanskelig...snufs.

 

Du da - begynner du å bli skikkelig gravid nå eller...he.he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M@mi !!

Er travelt opptatt med oppussing for tida, men er inne og bimmer på kveldstid. jeg er 6+4 i dag, så du ligger tre dager foran meg du da. Vet du, noe merkelig skjedde i stad. Jeg kjente sånne bobler (ligner på kullsyrebobler) i underlivet! Det kjente jeg ikke før i uke 14 til begge ungene ( jeg har fra før, holdt jeg på å si.) Snedig. Det kiler jo sånn på innsida av magen. Alt for tidlig til at et embryo på en sm skal kunne gi et lite hopp, som jeg kjenner! Men jeg kjente sånne bobler altså! -Hvordan var det med deg, hadde du barn fra før? Hvor mange i såfall? Jeg husker ikke skjønner du, så lenge siden vi prata.. :0)

Ellers så var kvalmen verre i forrige uke enn de siste dagene. Jeg kjenner også sånn voksesmerter innimellom.

 

Hvordan er formen din?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M@mi!

 

Jeg dytter opp jeg. Håper du er i finform, hvis ikke så sender jeg deg masse smil her "for å rette opp ståa"

:0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0) :0)

 

Jeg har kjent sånne små bobler i dag også. Må være et kjempestort babyembryo der inne som klarer å lage bevegelser som jeg kjenner ( i uke 6+5)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart Lone - med "bobler" så tidlig da...:)

Ja,ja du har vel en hoppende glad liten krabat der inne som turner da....he,he

Min gutt (3 år) var også veldig på turninga når han var i magen, men det var jo MYE senere enn 6+5 da....og alltid etter at jeg hadde syklet :)

 

Formen min er bra idag, men i helgen har det virkelig vært trøtte greier. Hele helgen har blitt tilbragt på sofaen +/-

Skikkelig, skikkelig lite tiltakslyst, mett ikke sulten denne gang, spist for det da...hi.hi

Verdensmesterskap i tissing osv......

Ellers småkvalm nesten hele natten og morgenen, formiddagen. Begynner å bli bedre ved 18-tiden om ettermiddagene....så kan jeg sitte oppe til 01.00 uten problemer :)

 

Så her er den ene uken virkelig ikke lik den andre - gleder meg til jeg får time til tidlig ul jeg, så jeg får se at alt er i orden med bebissen min - da skal jeg godta det meste etterpå :)

 

Blir sporadisk svaring på tråden her , men vi får følge med hverandre Lone :)

 

Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...