Lone35 =0) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heisann igjen! Hvordan står det til i dag? :0) Hatt fint vær sørafor? Her har det bare vært helt nydelig blå himmel og fin orange natur. Men i morges var det også den første morgenen med frost på gresset. Brrr..Liker ikke vinteren jeg. kanskje er overgangen verst. Savner det som har vært da vettu...:0( Sommervarme lyse kvelder på verandaen.. nå nærmer det seg bare jul. Gleder meg til sola snur jeg nå.. He he..Etter jul er jeg jo også nærmere juni enn nå på en måte. Nå er jeg på feil side av halvåret om du skjønner. Er ennå bare 6+2 og har 34 uker igjen puh!! Leeenge til. Håper du ikke overanstrenger deg om dagen. Man blir lett for opphengt i befruktning. Kanskje så mye at man har pliktsex. -Men som jeg har forstått er ikke dette et problem hos dere. Bra det da. Jeg orker ikke sex hver kveld. Ja nå trenger jeg ikke det heller da, sånn sett. Men jeg leser som regel på senga så sambo har sovna når jeg slukker lyset. :0) Du er jo midt i el-dagene nå. Spennende å se hvordan det går!! Jeg ser frem til 27.okt /29.okt. Skal sjekke BiM om morgenen da for å sjekke om du har testet!! Tenker ihvertfall mye på deg. Sender deg babystøv i kveld også jeg ********************************************************************************************************************************* Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6663661-juhupia-0/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei kjære Lone:=) Så utrolig koslig å se at du har skrevet til meg. Blir alltid så glad når det kommer hilsen fra deg:=) Ja nå nærmer vinteren seg. I hvertfall skikkelig høst her i dag. Grått og duskeregn. Usj. Liker ikke mørketida jeg. Blir så trøtt av dette. Ja tenk at i juni blir du mamma igjen. Håper tida går fort for deg og at du ikke får så mye plager. Ja og jeg da, midt i min fruktbare uke. Min kjære kommer hjem seint, så tviler på at det blir noe baby laging i kveld. Men vi hadde jo i går og regner med at det skal holde. Har jo hatt mye sex. Er trøtt i kveld. Så jeg har egentlig mest lyst å bare sove snart. Heller ha oss litt i morgen. Blir jeg ikke gravid nå, så får vi bare prøve på ny pp. Men jeg er jo spent. Takk for babystøvet fra deg igjen og veldig godt å høre fra deg i dag også. Du lyser opp i hverdagen du vettu. Og jeg tenker også masse på deg. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6663661-juhupia-0/#findComment-6664038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dæven, nå ringte min kjære og sa at han er helt klar...Ja han er rett og slett kåt, så nå er han på vei hjem og da blir det tjohei alikevel:=) Mer baby prøving på oss. Jippi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6663661-juhupia-0/#findComment-6664451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå