Gå til innhold

top com babysitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er forskjellige tester på babycall, og de tester ulike ting... Begge har blitt best i test hver sin gang, men i andre tester har de ikke kommet så bra ut... Topcom på stråling og Supernova på susing- overømfintlig...

Så man må nesten bare kjøpe den man føler for, og ikke stole blindt på EN test :)))

Jeg har lyst på Nova med kamera om dagen jeg... Men veit ikke om det blir den da, synes den er litt dyr...

Annonse

Okei, så det er mindre stråling på TopCom? Det må jo være greit å ha med seg, litt sus spiller jo liten rolle overfor stråling.

Synes jeg har sett på SuperNova boksene at de også sier "ingen stråling", men ikke lett å skille ut hva som er reklame og ikke.

Mye stråling fra topcom, som du sier: heller sus en stråling :))

I barnehagen har et av barna med seg topcom, den gikk igulvet, og det ble stor og fin sprekk iden...

Har sett på en på www.familieprodukter.no og. Har hørt mye positivt om dem... men veit ikke helt jeg... Frister fælt med kamera og... Har fortsatt litt tid da :))

Viktig å sjekke om den kan brukes ute, om du har tenk til det!!!!!!!!?

Vi kjøpte en Top Com og det sto ingen steder at den ikke kunne brukes ute. Ledningen frøss og gikk i stykker..

På Clas der vi kjøpte den sa de det var en selvfølge at den ikke kunne brukes ute, men rekkevidden var 300 meter....SÅ stort hus har nå ikke vi......

har nå super nova og er veldig fornøyd. bruker den både inne og ute:-)

Kjøp brukt??

Annonse

Dytter litt på denne jeg siden jeg lurer på det samme som "Viventeridesember":

Her var det mange erfaringer, men viss man ikke velger TopCom pga stråling, og ikke SuperNova pga diverse - hva er da nr 3 på lista?

Noen som har en babyphone som de er fornøyd med og som også kan brukes ute når det er noen få minusgrader? (skal egentlig ungen ligge ute da forresten?? Har ingen anelse jeg, men det hørtes for meg kanskje litt kaldt ut?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...