makrellen 3.barnsmamma Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Jupp, da er jeg tilbake igjen etter an ganske så lang pause fra disse sidene, var vel innom her i april sist.. Men så ble det litt mye tenking og frustrasjon så jeg tok en pause. Men nå lokket og dro de, så her er jeg. Jeg har to barn på 2 og 3 år, begge gangene ble jeg "hjulpet" på vei, nå har vi lenge ønsket oss en nummer tre, men det er ikke like enkelt å få hjelp denne gangen, siden vi har flere enn et barn så er vi ikke blant de prioriterte lengre. Vi er inne i vår 18 pp (22pp hvis vi regner med hvor lenge vi har vært uten prevensjon), så nå vil vi gjerne at det skal skje snart. Har et lite håp om at legen skriver ut pergo ved neste kontroll, i november, det var snakk om det sist jeg var inne, i august, at dette nå var det neste skrittet, så jeg håper inderlig det ikke blir utsatt så mye lengre.. Er så klar for et lite frø i magen!! Så, hei alle damer, kommer nok til å følge sidene her litt mer fremover siden jeg mest sannsynelig ser en liten lysning i form av pergo om ikke så lenge..
Blomst19PP Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jøss... Dette var rart - jeg sendte inn spørsmål ang pergo RIGHT NOW...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 hei velkommen til bake og lykke til:) klem
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2006 Så koslig, tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå