Gå til innhold

noen andre så syns det er alt for lang ventetid??

Henriette me lille emilie=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på å dø av å vente, gleder meg sååå masse og jeg er bare hallveis =) men har så lyst å se den lille prinsessa mi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var dritt lei etter 2 mnd jeg :) å de siste dagene før Natalie kom så gjorde jeg ALT for å få henne ut, løp i trapper, stappet i meg hvitløksbrød og ananas og hadde sex til den store gullmedalje hehe.. Skjønner at du er lei!

Skrevet

hehe, jah jeg sier hele tiden uansett om jeg spyr eller gråter fordi jeg har vondt i ryggen.. jeg regner med det er alt vært det til slutt =)

Skrevet

ååå.. jeg har ikke starta en gang, men synes ventetiden er kjempelang.. aargh!!

Skrevet

hehe.. slapp av :) det hadde vært dumt om prinsessa kom ut nå (sånn tenker jeg), så vi får bare smøre oss med tålmodighet ;) men det kunne gjerne gått litt fortere, ja! bare 112 dager igjen nå...

Skrevet

Synes tiden har gått fort.. men siden uke 30 har eg vært sykemeldt og då går tiden så mye, mye tregere.. Eg e 34 uker no, og synes resten av ukene bare kan fly avgårde.. =)

Skrevet

er 19 uker på vei, syns dette går alltfor sakte:) hehe.. lyst å se lille gullegutten nå:)

Skrevet

Synes tida går skikkelig sakte jeg og... Er snart lei av å vente.. Begynner å bli litt tyngre og det er mer å bære på merker jeg.. men det blir vel verre så jeg får vel bare nye det så lenge jeg ikke har noen plaget :P

Skrevet

Tiden kan virke lang... hehe. men nyt den... plutselig er den over... bruk tiden så godt dere kan til forberedelser og hvile...min lillegutt kom 6 oktober og jeg har egentlig termin i morgen:) tihi... snart har dere nurkene i armene deres skal dere se;) lykke til da alle... skulle gjerne hsket hvordan det er å sove en heeel natt...hehe...

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...