Gå til innhold

GLAD :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom bare til å tenke på hvor utrolig deilig det er å slippe alt styret med å prøve å bli gravid. Kjenne på kroppen i dagevis etter tegn på el, sjekke slim, el-teste, kommer el nå, kommer den senere? planlegge og ha sex på riktige dager, han må ikke være bortreist, ikke dra på fest, alltid være beredt... (stakkars mann...) og så var det ukene med spenning, gikk det denne gangen? så skuffelsene når tr kom. Og selvsagt skal man ikke stresse, man skal være blid og opplagt hjemme og på jobb, være fornøyd med livet osv osv osv............

ÅH, så deilig det er å endelig være gravid!!!!

JIPPI :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6663372-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei anonyme GLAD! (synd du velger å være anonym, bedre å skrive til et "nick").

Synes også prøvetiden var noe styr. Vi prøvde ikke i så mange måneder etter at jeg sluttet med pillen, men jeg har hatt 3 aborter på kort tid, og etter den siste fikk vi beskjed om å vente 6 måneder (pga. blæremola), og det synes jeg var litt "slitsomt" at vi ikke kunne bli gravide når vi selv ville. Så, overlykkelig nå som jeg ble gravid med en gang etter "karantenetiden". Gleder meg over hvert tegn av graviditeten (trøttheten, stikninger i magen, litt kvalm osv) da jeg ser på det som positivt for at alt er som det skal :). Så fort jeg kommer over de første 12 ukene, håper jeg også at jeg kan begynne å slappe av og tro at dette vil gå veien denne gangen. Da skal jeg til fulle nyte det å være gravid.

Hvor langt er du på vei? Jeg er 11+1 idag.

Lykke til videre med graviditeten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6663372-glad/#findComment-6668049
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...