Gå til innhold

miste 2 ganger etter hverandre??????

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nå i vår selv mistet to ganger. SA og MA i mars og i mai, 8 og 9+4 uker på vei. Har en sønn fra før, et helt normalt svangerskap.

Har nå hatt en periode på nesten fem måneder hvor vi har hatt pause fra å prøve, og i denne perioden har jeg lest meg litt opp på dette å miste, samt vært innom noen leger. Og det viser seg at å miste en gang er ganske vanlig, og å miste to ganger er faktisk heller ikke uvanlig. Har ikke noen konkrete tall på det, men det er de tilbakemeldingen jeg har hatt fra mange hold. Jeg selv hadde ikke hørt om mange som mistet to ganger før jeg selv gjorde det, men ser nå fler og fler som msiter både en og to og tre ganger, og hvor det går bra til slutt. Skal begynne å prøve igjen snart. Får bare holde fast i håpet om at det skal gå bra.

Hei!

Jeg har selv mistet 2 ganger.

SA i august (5uker)

SA i oktober (7uker)

Og etter dette så har jeg fått vite at 3 av de jeg jobber med har mistet både 2 og 3 ganger.

Så det er mer vanlig enn folk vet. For det er liksom ikke det folk snakker høyest om. Det blir vel helst at andre får vite om den graviditeten som gikk bra. Skjønner.

Nå har jeg fått beskjed om at jeg bør vente en syklus før jeg prøver på nytt. pga at den fysiske delen ska komme til hektene igjen. og sånn sykisk for at eg ska få SA'en litt på avstand...

hadde du mistet?

Lykke til med deg!!

Jeg har mistet 2 ganger, men har også to gutter. Mistet en gang mellom gutta og mista nå nylig, begge MA. Som legen sa til meg, du er en av de uheldige som drar opp statistikken... Sannsynligvis er det jo kromosomfeil. Er optimistisk i forhold til nytt sv.skap, kan jo ikke være såååå uheldig tenker jeg. Kun 1% som opplever å miste tre ganger eller mer....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...