❤lille stjerne❤ Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Nå har jeg fått en idè om at hvis jeg klarer å legge på meg litt så blir jeg kanskje gravid ved neste forsøk.... Ikke det at jeg er mager eller har problemer, men jeg er veldig sped og spinkel og nå tenker jeg at kanskje noen flere kilo kan gjøre susen? Verdt å prøve i allefall...? Akkurat som det å veie for mye kan gjøre det vanskeligere å bli gravid så kan kanskje det å veie lite være et problem også? Jeg veier cirka 45 kg....
Storkfrøken69 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hahaha, jeg har akkurat bestemt meg for det mottsatte. Kanskje vi kan møtes på midten. Hey,- om ikke i kg så i hvertfall med store mager ) )
Atomina Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har lest flere steder at en kropp som har noen (ikke for mange) ekstra kilo på kroppen har lettere for å bli gravide enn svært tynne kvinner. Så jeg synes faktisk absolutt det er verdt et forsøk. Jeg var veldig tynn før, og da hadde jeg sjelden menstruasjon (kanskje hver tredje måned). Så la jeg på meg 7 kilo, og nå er mensen mye mer regelmessig.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Man får jo prøve det man kan.....Selvom jeg har menstruasjon hver måned, spiser mat hver dag og føler meg frisk så kan det hende at kroppen vil ha et par kilo til før den tør å bli gravid? Så nå prøver jeg å spise litt oftere, ta smør på brødet (selvom jeg ikke liker det så godt) etc i håp om å gå litt opp!
Atomina Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Planlegger ser du skal til røntgenkontrastundersøkelse, betyr det ar dere ikke tar pause frem til jul likevel?
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vil jo helst ikke ta noen pause, vil helst bli gravid jeg. Men det kommer jo litt an på hva HSG resultatet viser. Er det f.eks tett eggleder så må jo det ordnes før man fortsetter. En del av grunnen til at vi tenkte på at vi måtte ha pause var også at vi hadde brukt opp depoet vårt hos Stork (bestilt fra USA). Og det er jo ikke bare bare å bestille på nytt. Men hvis alt er bra på HSG, så fortsetter vi så fort vi kan!
1+1=2 Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg synes man skal prøve alle mulig triks. Man vet aldri....Lykke til med oppfetningen og HSG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå