hønsemor Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Trenger jeg mer utstyr med meg viss jeg får komme på pasienthotellet istedenfor barsel? Skal føde på KK på Haukeland, men sist var det så fullt på pasienthotellet at jeg ikke fikk plass, så jeg ble liggende på barsel. Da fikk jeg det jeg trengte. Jeg fikk truser, bind, sykehusskjorte, tepper til baby, bleier osv. Får jeg låne det samme på pasienthotellet eller må jeg regne med å måtte ta med mer? F.eks bindene jeg fikk ta så mange jeg ville av på barsel var mye større og bedre enn de jeg hadde med meg husker jeg. Håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Jeg lå på pasienthotellet på Haukeland 2 netter for 14 dg siden. På badet var der stellbord med hyller hvor det var håndkle,vakekluter, bleier i papir og tøy til barnet, store tena ladybind samt noen mindre bind. Der var også teppe til barnet. På gangen var det en kommode med påfyll hvor man kunne hente selv viss man gikk tom.Jeg tror ikke der var sykehusskjorte. Lykke til!
Candy girrrl Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Jo de har hatt sykehusskjorter de to gangene jeg har vært der og. Siden du har det mer privat der, ble morgenkåpen jeg kjøpte for anledningen ikke brukt. Og selvforsyning av alt det andre ja.
hønsemor Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2006 Takk for gode svar. Da vet jeg litt mer om hva jeg må ha i bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå