Gå til innhold

April: Hvor er dere henne?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Sitter her helt alene og er pjusk; dritvondt i hele halsområdet, fryser på tross av 20 grader i stua, ullgenser, tskjorte + to fleecepledd og varmgått pc i fanget, og er rød og blank i øya. Typisk - bare 3 uker siden jeg hadde feber sist...

Og så er alle opptatt på sine kanter? :o/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6662918-april-hvor-er-dere-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sitter jeg og har begynnende halsvondt.. :( Håper det gir seg over natten... Men begynte i natt så burde vel ha gitt seg til nå hvis det skal være over snart.. jaja... Stakkar deg. Høres ikke noe kjekt ut. Er småkaldt her og. Tror jeg finner loppekassen om litt. Kanskje sove guffa av meg.. :)

Har akkurat kommet hjem etter en laaaaang handledag -eller har vært sjåfør for svigerinna mi som hadde en del shopping å få gjennomført..hehe.. Fikk svidd av litt eg og.. Kjøpt bursdagsgave til gubben som fyller år i helga (Bukse), og kjøpt vintersko til snuppa obs sine til 249!! (JIPPI!!!!) Og reimavotter til snuppa. Etter tips her inne om votter med glidelås helt ned til tommelen!! Helt geniale!! OG de passer til og med!! Har prøvd MANGE votter nå.. Vel var det dyre, men virker som de er verdt det!! ;) Og så har vi spist middag hos svigers etterpå. En fin dag med andre ord.. hehe :)

Det høres ut som en fin dag, synne :o)

Hva str fikk du Obs sine vintersko i??? Små nok, eller litt store?

Og ja - Reimavottene er helt topp. Vi har hatt jomfruturen med dem i på lekeplassen og de gjorde absolutt jobben - Matilde var god og varm (men ikke svet) på henda etterpå :o) Så litt ut som en mumie med dem og dress og vintersko på, men de var vel forventet også :oD

Sove godt hvis du køyer :o)

Fikk skoene i str 21, de hadde nr 20 og. Tror det var minste størrelsen... Prøvde 22 men de var ALT for store.. Da kunne hun like godt gå uten..hehe.. Klarte ikke gå i de :) Så får heller kjøpe nye etter jul hvis det blir nødvendig.. Men til den prisen går det jo an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...