mamma'n til bitteliten Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er litt vanskelig, synes jeg. Vil ikke ha 10 på topp navn, men ikke for spess heller. Liker Oda, Ane, Karoline, men vet ikke............... håper noen har noen søte forslag? Takk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg syns Oda passer veldig bra med Vilde jeg søtt og enkelt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vilde og Oda!!! Men Vilde og Mariell var det første som slo meg.. vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vilde og Tilie Vilde og Tuva Vilde og Erle Vilde og Iben Vilde og Ada Vilde og Ava Vilde og Pauline Vilde og Viola Vilde og Ildrid Bare noen forslag...... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma'n til bitteliten Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 Takk for fine forslag!!! Fikk litt å tenke på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilsen Aud Skrevet 12. oktober 2006 #6 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vilde og Christine Vilde og Hanne Vilde og Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Urolig* Skrevet 12. oktober 2006 #7 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vilde & Sofia Vilde og Andrea Vilde & Linnea Vilde & Mille ( Milla) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #8 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg tenkte vilde og oda med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 13. oktober 2006 #9 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vilde&Villemo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #10 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva med... Vilde og julie vilde og kristine vilde og tora vilde og martine vilde og liv vilde og hennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. oktober 2006 #11 Del Skrevet 13. oktober 2006 Syns Ane passet veldig godt!! Andre forslag; Vilde og Synne Vilde og Tuva Vilde og Marie Vilde og Maren Vilde og Mari Vilde og Eline Vilde og Ingvild Vilde og Ingrid Vilde og Tiril Vilde og Tonje Vilde og Kaja Vilde og Frida Vilde og Dina Vilde og Silje Vilde og Stine Vilde og Lone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå