Gå til innhold

Sinnsykt press nedover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får så sinnsykt press nedover nedentil når jeg har stått eller gått mye - eller mot slutten av dagen... Det kjennes ut som hele livmora skal falle ut....

Dette er ikkenoe festlig, og faktisk smertefullt... Er det bare jeg som har så svak bekkenbunns-muskulatur, eller kan det være noe annet??

Noen som har vært borti liknende??

Skal høre med jm når jeg skal dit, men det er ikke før om to uker, så jeg tenkte å høre her om det er noen som har hatt det slik... ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg det også, veldig ubehagelig, blanding av press og svie. Merker det spesielt etter jeg har gått en del eller vært på jobben. Tror det er normalt, jordmora mi reagerte ikke på det iallefall.

Skrevet

sånn har jeg det også...merker det spesiellt når jeg har sittet for lite iløpet av dagen...nå har jeg bekkenløsning i tillegg...så det er helt normalt å ha vondt i symfysebenet....pluss press...regner med at du rett og slett er øm og sliten i bekkenet etter å ha stått mye...jeg har iallefall fått høre av legen min at det er helt normalt...

Skrevet

Heisann

Dette er det mange som har vært borti. Jeg hadde det sånn fra uke 20-24. Var hos gynokolog flere ganger for å sjekke at livmorhalsen holdt stand. Føltes som om gullgutten min skulle ramle ut hvert øyeblikk. Fikk beskjed om at dette slett ikke var en uvanlig følelse og ikke noe farlig. Så jeg tror nok dere kan ta det helt med ro. Men det er ubehagelig.

Lykke til videre

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...