Gå til innhold

Desember: kjøpte bilsete idag

Anbefalte innlegg

HTS besafe izi kombi.. snuppa sitte jo som en dronning baki der.hehe

Va skikkelig stolt når ho kom oppi det nye setet.

Har vert skikkelig utålmodig og sutrete i bilen i det siste, og babysetet begynte å bli litt lite også..

Fornøyd m setet så langt, syns ho sitte litt bratt eneste, men e nok bare overgangen som gjør d!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6662251-desember-kj%C3%B8pte-bilsete-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også det sete, og har brukte i noen månder nå, og jeg er kjempe fornøyd med det ja:) Hun har alltid likt å kjøre bil, men når hun kom opp i det sete, fikk hun jo se ut å:) eneste som er litt dumt, er at det tar litt stor plass...men den i passasjersete får bare sitte med knærne oppi haka:) (og det er jo meg) :)

hehe, ja d tar en del plass..heldigvis hadde vi d med i beregningen når vi kjøpte bil, etter å ha sett mange sitte med knærne oppunder haken pga bilsete.. så i vår bil e d god plass til både meg og setet;)

De sa at det va det desidert sikreste setet på markedet.. vi hadde bestemt oss for d på forhånd, men e jo greit å vite at snuppa vår e godt sikret:)

Annonse

Ikke unormalt at de får lengre ein nei!;)

Vi kjøpte bilsete i helga, BeSafe izi combi, og der sitter hun godt!:) Tror hun likte seg bedre når hun kan få se litt ut av vinduet, og det ser jo mye mer komfortabelt ut enn det forrige (BeSafe Maxi tror jeg..)

Hermine og elska å kjøre bil no. har jo full oversikt baki der. ser ut vinduet istede for å sitte langt nedi bilen. skjønna ho va litt utålmidig, satt der m beina oppetter setet.hehe

Eneste e jo at ho sitte så bratt, men d ser ikkje ut til å plage ho, bare eg som syns d ser ubehagelig ut t tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...