fruen81 med mirakel i magen Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 ser du om jeg får jooben jeg skal på intervju på i morgen?? envt jobb i sikte?? 090981
nattinatt Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hallo Ser ut som muligheten er der.Fekk du vite noko om det idag? Får opp endringer i jobbsituasjonen din dette året.Får opp endringer sannsynlivis neste mnd, i november.Lykke til
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 det var 1 gangs inervju, var et hardt inretvju men føler jeg fikk fram meg selv i hvertfall. lurer i hvertfall fælt på om jeg får jobben, ser du noe om type jobb jeg får??? er sååå spent
nattinatt Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Eg synest det virker positivt med den du var på intervju på idag eg.Virka veldig positivt altså..Kva følte du sjølv?
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 jo føler det gikk bra, har bare såååå lyst på den jobben å hadde håpet du hadde sett om jeg fikk den evnt noe annet i sikte. ser du noe annet rundt meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå