kosemoms♥med ny spire Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvor mye gir dere? Tenkte å prøve det i dag, pga han sover så dårlig om natta nå:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg gir 60 før puppen, og så får hun kveldspuppen rett etterpå, og da sover hun som en stein:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg bruker å gi kveldspuppen først. Da spiser han så mye så lenge han vil av begge to... Og så har jeg blandet sammen en flaske med MME, blander 100 ml bare fordi det er enklest... Som regel spiser han mellom 10-40 ml... (Med andre ord ikke så mye, har vurdert å kutte det ut, men så er det kjekt at han har litt flasketrening hver kveld!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg gir pupp først, men har ganske lite melk på kvelden, så hun får flaske i ti-tiden. Lager 160 ml. Varierer hvor mye hun spiser av det...som regel rundt 140 ml. Hun pleide da å sove til ca kl 02, men de to siste nettene har hun voknet hver time! Hun er tett i nesa, så det kan hende det er derfor hun sover så urolig. Jeg håper iallefall det er forbigående for jeg blir sååå trøtt av å sove så lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ga nå mme etter kveldspuppen, han drakk 50 ml på høykant og sovnet tvert!! Håper han sover bedre i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. oktober 2006 #6 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ble det mer søvn på Amandus (og deg) sist natt? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå