**My little Miss drama and I** Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 SLITER VELDIG!!!Jeg har jente navnet klart ! det har jeg hadd siden før jeg ble gravid;)... Men trur jeg får en liten prins å står mellom noen vanskelige valg.. Vi ha noe spesielt.. Hva synes dere om Nathaniel? Matheus? Hoff blir jo ikke enig med meg selv!! Min samboer vil ha navn som familie har hatt ,men liker de ikke så.. Nathaniel er litt jentete eller? Noen forslag?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg liker Matteus veldig godt, driver og vurderer det selv til lillegutt Men, blir ikke helt komfortabel med det, tror det er et navn man må venne seg til..
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Ja jeg vet har prøvd å si det høyt mange ganger ,men matheus matheus ja kanskje bare fordi det er uvant.. liker mathias men det heter så mange så kanskje derfor matheus bare virker rart?! Trur kanskje det blir en liten matheus ,men hva passer da som mellom navn? nikolai.. hoff...
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Vi har heldigvis noen måneder på oss til å bli vant til det da Tja, mellomnavn... Mattias Aleksander, Mattias Cornelius... kanskje? Vanskelig med mellomnavn ja!
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 joda men til matheus er det ikke så mye?!! mattias kanksje... neida er blidd vant med det nå... har også god tid ikke før i april så..
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg mente matteus når jeg skrev... Litt borte vekk her i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå