Gå til innhold

De som er 13.uker ++

**My little Miss drama and I**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg mener selv at jeg har mage til å være 13.uker.. er det noen andre som har lagt ut bilder som er like langt?! Er det bare meg eller?! Litt tilig synes jeg så kanskje det bare er meg;)

Mine ligger på Satjo84..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mage i uke 13 jeg og. Er nå i uke 15 og sliter med å få igjen knappen på buksene og genserene er "krympet" i lengden......

Blir vel seende ut som en hval før jeg er ferdig.....

Har bare gått opp 0,5 kg, så jeg skjønner det ikke helt...

Skrevet

er også i uke 13. har ikke gådd opp noe, men buksene er trange allerede. men nå er jo dette mitt andre svangerskap, så regnet med magen kom fortere...

Skrevet

Er i uke 13 jeg også, buksene passer fint på dagtid, men ikke om kvelden.. Da blåser magen opp føler jeg. Må nok ut og kjøpe meg noen mamma bukser snart!!

Skrevet

har ikke bilde, men magen er på plass. Slik var det ikke under forrige svangerskap, da brukte jeg mine vanlige dongeribokser da jeg var på ultralyd i uke 18. Nå klarer jeg kun å bruke de videste boksene mine, eller gå med åpen knapp. Mammaboksene er litt vide enda. SÅ magestørrelsen varierer vel fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap.

Hvor skla jeg lete etter dine bilder? Ikke så godt kjent her.

Skrevet

du går på våre album også på s og saj84...

er det ingen som har bilder i albumene så jeg kan sammenligne?;)...

mine bukser er for trang ikke alle men mange å min mage blåses å opp på kvelden når jeg har spist godt osv:-)... Trur jeg har en liten prins i magen..

Skrevet

Jeg er 15 uker idag, og har forkasta alle buksene mine! Får ikke på meg sjøl med min beste vilje, for har allerede fått "stor" mage. Synes det er litt skummelt med tanke på hvor stor blir jeg til slutt???

Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men jeg er redd at du bare er oppblåst, men det gjør da ingenting, det viser jo at du er gravid :-)

Grunnen til at jeg sier dette er at magen ligger rett ved navnlen, og når man er i uke 18 så leste jeg at livmoren er nådd halvveis opp til navlen, og da kan jeg ikke få det til å stemme.

I uke 12 titter den så vidt over skambenet!

Men selvfølgelig så kan jeg ta feil!

Men du er flott!, selv ser jeg bare feit ut! Men så har jeg lagt på meg 3 kg også! Har hatt en så enorm matlyst at det har vært helt fælt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...