Gå til innhold

Oi, jeg er jo gravid igjen jeg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test idag, har egentlig begynt å merke litt symptomer allerede så jeg har skjønt det en stund.. Bl annet BTfall på jobb idag, veldig ubehagelig, og litt dumt siden jeg ikke vil at folk skal vite det enda. Er vel ca 5uker på vei bare, har en vakker gutt på 13mnd fra før.

Vil være anonym akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk. Ja selvføgelig, selvom det kanskje kom litt tidligere enn jeg hadde trodd. Håper alt går bra og lillegutt får en velskapt liten søster eller bror til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Har og akkurat funnet ut jeg er gravid, og har en fra før på snart 13 mnd. Kanskje vi "kjenner" hverandre fra septemberklubben???

 

også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk og gratulerer så mye til deg også!Jeg har vært en del inne på bim og dib den siste tiden, men ikke vært så veldig aktiv.. mest lest og svart når det har passet seg sånn.. Så mitt nick er nok ikke så veldig kjent..

 

fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv test på torsdag!!!!!!!!!!!! Og jeg har også en gutt fra før på 13 mnd.

Mange "september-klubb-damer" her da!!!!!!!!!!!!????????????

Lykke til alle sammen iallefall.

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Fikk selv en positivtest for 4 dager siden, ikke helt sunket inn enda. Tror jeg er ca 6 uker på vei. Har hatt noen BTfall, og kvalme. Vil ikke si det på jobben enda, begynte akkurat på igjen for tre uker iden etter perm. Gutter på 7 år og 11mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...