Gå til innhold

September: Lurte på ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før vi fekk Ask kunne eg tenkt meg å bli gravid igjen så fort som mulig. Har alltid hatt lyst på mange ungar, gjerne eit par tette. Men i og med at bekkenet streika og fysio-dama gav meg "forbud" mot å bli gravid før eg var heilt bra att, har vi venta. Men no trur eg ærleg talt ikkje eg nokon gong blir 100% bra att, så sånn sett kunne vi egentlig begynt med det same.

Men så har eg lyst å vente til vi flyttar i nytt hus (orkar ikkje tanken på å gå kvalm og uggen i denne leiligheten ein gong til), og så tenker eg at det må vere fint å få ein baby når førstemann nærmar seg tre år og er blitt "stor". Greitt om storebror er litt sjølvstendig før det kjem eit lillesøsken.

Er inne i andre prøveperiode nå, vi. Til tider får jeg litt panikk og lurer på om vi er gale, men vil ha to barn så da er det like greit å få det unna :D

Blir nok litt ekstra jobb når de er små med to tette, men håper de vil ha glede av hverandre når de vokser opp.

Jeg har 50 dager igjen til termin, og det blir da 15 mnd mellom de to guttene..... Jeg er kjempespent på hvordan hverdagen blir med to tette. Vi er forberedt på at det blir mye jobb og slit i starten, men vi håper at de etterhvert vil få masse glede av hverandre.

Vi har begge ønsket oss to tette barn, men hadde vel i utgangspunktet tenkt at det skulle være nærmere 2 år mellom, men det gikk litt fort i svingene denne gangen. Rakk jo ikke begynne prøvingen :) -Nå gleder vi oss masse til lillebror kommer da. Blir en flott førjulsgave det.

Jeg har hatt to veldig like og flotte svangerskap uten særlige plager. -Eneste at jeg begynner å bli veldig stor og tung nå. Tror jeg allerede er der jeg var da jeg fødte sist (både magemål og vekt).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...