Gå til innhold

skal på apoteket i morgen........å kjøpe klyster......

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ned på apoteket i morgen å kjøpe inn medisin mot min urinveisinfeksjon (ja har fått det igjen)

så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe klyster også.

min forrige fødsel gikk fort. gikk 5 timer.

å de regner med at det vill gå fortere andre gang.så jeg vill jo helst nå å ta klyster innen det er forsent..

så nå må jeg se om jeg ikke klarer å få kjøpt det også.... får dra på apoteket når det minst folk....

det er nesten like fælt som å kjøpe kondomer....

kanskje jeg skulle kjøpe det samtidig? å alt annet som jeg "hater" å kjøpe.....

syns jeg ser for meg listen over "hate- ting".... klyster,kondomer,glidekrem,engangs hansker..Nei,,,da må de jo tro at jeg er SIKKERLIG pervers.....

tror jeg heller får holde meg til klyster.....å sambo vill IKKE kjøpe det til meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig. Selv om du sjelden kjøper sånne ting, selger apotekansatte dette flere ganger om dagen. Han som står bak deg skal sikkert ha hemmoroidesalve og er like flau.

Lykke til!

Skrevet

Hehehe, ler og ler her - ser for meg at du kommer vraltende med dèn handlelista. Kan nok være at de hadde tenkt sitt da.

Hva slags klyster kjøper du?

Jeg har noen stikkpiller med Dhupalac liggende, lurer på om det gjør samme susen..

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Kjøp Klyx i så fall. Det er det de bruker på føden.

Ingen på apoteket som løfter et øyelokk om du kjøper klyster, engangshansker, kondomer eller glidekremer. Har jobbet i vanlig apotek i 4 år tidligere og det er helt vanlige ting. Hadde vært flauere hvis jeg skulle kjøpe 2ml sprøyter og kanyler for å si det sånn!

Skrevet

Hei

Min forrige fødsel tok under tre timer, og startet med at vannet gikk... rakk aldri å få noe klyster jeg... men har absolutt lyst til det denne gang, men vet ikke om jeg tør å gjøre det selv før jeg drar til sykehuset. Fikk sterke rier rett etter at vannet gikk forrige gang, fikk ikke lov til å hoppe i dusjen før jeg dro til sykehuset heller.

Kan jeg ta klyx denne gangen før jeg drar? Må vel vente en stund før det funker også?

Skrevet

skal dere ta klyster før dere drar på sykehuset da?? når i tilfelle har dere tenkt å ta det, så fort du merker at noe er på gang eller??? jeg har helt angst for at jeg ikke skal få tømt tarmen føre fødselen jeg :-/

Skrevet

jeg har tenkt å kjøpe sånn flytende,sånn man stikker opp i rompa :)

det virker med det samme... vet ikke hvor lang tid det vill ta hvis man tar stikkpille.

regner med å ta den med det samme jeg kjenner noe er på gang.

hvis vannet går først,så vill jeg nok ta det så fort som mulig, men hvis det starter med veer/rier så vill jeg i hvertfall vente på til de blir regelmessige. at jeg er sikker på at det er det.

man kan jo også få det på sykehuset.

jeg vill bare gjøre det hjemme.

Skrevet

Jeg var på appoteket og spurte etter en spøyte med lang spiss. Da såg de rart på meg, og sa at det hadde de ikke.

Grunnen var det at jeg hadde sett på matprogram dagen før og hørt at kalkunen vart mye saftigere om en brukte en sprøyte og sprøyta eplejuice div steder i kjøttet. Men jeg fikk jo aldri prøvd det siden de ikke ville selge meg sprøyte.

Skrevet

hehe.

morsomt. du sa vel at det var til kalkunen?

Skrevet

Må du ha medbrakt klyster til føden....? Dette er da sånt som de har der og som brukes ved behov..?

Skrevet

joda de har klyster på føden.

men hvis du vill ta den innen du drar,så må du kjøpe det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...