Gå til innhold

Hvor mye mammatøy har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt mye eller fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre bukse fra sist, kjøpt to skjørt og 3 toppa denne gangen... nu går æ nu hjemme så æ har ikke så veldi stort behov... sånn som folk som e i full jobb da...

Skrevet

Jeg har et par kjoler, et skjørt og en genser som er mammatøy. Også har jeg lånt litt som jeg nesten ikke har brukt. Da jeg var tre måneder på vei syntes jeg det var kjempe gøy med mammatøy, og fikk til bursdagen min, og i 7 måned måtte jeg jo bare kjøpe litt. Men nå, i 9 mnd hvor magen er så stor at jeg virkelig trenger det, gidder jeg ikke kjøpe noe. Det er jo så liten tid igjen!!! Er glad for det lille jeg har, men har ikke noe behov for mer. Tips er å låne klær av andre som er større enn deg, eller kjøpe stretsj, for da kan du bruke det seinere også!

Skrevet

Forresten så er jo moten grei nå, med tunikaer og sånn! Kan jo gå med "normale" klær uten problemer - bare nå da, nå går jeg rundt i mannens t - sjorter - 3 uker igjen!

Skrevet

Jeg kjøpte meg en god del mama sommerklær på h&m. Følte meg derfor veldig fin. Har også fått låne mange fine mammaklær av min svigerinne, som hadde handlet flott mammatøy i London for ett par år siden.

Har kjøpt et stripete skjørt på H&M som har vært greit å bruke til pent når vi skal bort etc.

Ellers tør jeg ikke kjøpe mer, får bruke det jeg har til nå da terminen nærmer seg.

Skrevet

Har ikke investert så mye. Klarte å bruke vanlige overdeler ganske lenge og så kjøpte jeg noen topp da de passet ikke lenger. Mot slutten har jeg ikke hatt lyst å kjøpe- bare hvis jeg har vært nød. 2 Par mamma bukser har jeg. Nå ei uke til termin og jeg gleder meg å få på vanlige klær igjen.

Skrevet

Jeg har bare kjøpt to mammabukser og en mammabadedrakt. Ellers kjøpte jeg noen tunikaer i våres/ sommer, samt vide kjoler/ gensere som jeg kan ha både underveis og etter. Gleder meg bare til å bli ferdig jeg nå =) ( 1 uke igjen her også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...