Gå til innhold

Hmf (litt frustasjon fra en som ikke har prøvd så lenge og et spm om temping)...

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer'a? EL-ene mine tiltrekker ikke stolte soldater men SYKDOM!! Blæh! Forrige pp fikk jeg influensa og ekkel feber, denne gangen gjør det plutselig sykt vondt å svelge + at jeg fryser og er varm om hverandre (målte forresten temp tidligere 37,43. Når jeg måler temp på do om morran så får jeg vanligvis 36,4/5 - betyr det at jeg har "feber", eller er bare tempen generelt høyere på ettermiddagen enn når man nettopp har våknet?). Og regner med EL er en eller annen gang fra nå til tirsdag. Åhr - jeg har jo ikke lyst å være videre intim med noen som helst i denne formen, og som kjent så hopper ikke sædcellene inn i meg helt av seg selv... *sukk*

Jeg er liksom ikke så deppa fordi jeg ikke blir gravid såpass tidlig (jeg skjønner jo at Ting Tar Tid), men det hadde jo vært greit hvis forholdene lå noenlunde tilrette da :o/

Dagens syt fra meg, blir det for mye så zapp videre ;o)

Fortsetter under...

Jupp :-) Det er derfor man skal tempe på samme tidspunkt hver dag, og før man står opp, for tempen varierer gjennom dagen og med aktivitet. Min kan hoppe 4-5 desimaler gjennom dagen, så jeg temper hver dag kl 06.00 :-) Så legger jeg meg til å sove igjen etterpå.

Takk for svar, jenter :o)

Målte igjen til vanlig tid i morges (glemte i går fordi jeg forsov meg), og da var den 37,81 (mot 36,4), og jeg er definitivt i dårlig form. Og så er det så urettferdig for ALLE på jobb er syke, men siden jg er den "siste" som ble syk så kan jo ikke jeg ta en sykedag for da er det jo "ingen" på jobb! Gr! Så jeg får proppe meg med ibux og satse på at det går bra. Og jeg som hadde masse elslim i morges også. Ja, ja, det KAN jo være det går, men jeg har mine tvil....

å nei...er det ikke typisk??Uff

Vi satser på at det går likevel;o) Jeg vil ha med meg deg over på 1 tri NÅ!!!!!!

Håper du blir bedre og at du finner overskudd til litt sengekos også;o)

God bedring c",)

Annonse

yaddaline! du må IKKE proppe dg full av ibux!! dersom du vil bli gravid!

ibux skal ikke brukes dersom du er eller prøver og bli gravid! d kan faktisk være ganske ille :( spec viss du venter el nå :/

lykke til UTEN ibux :) har hørt en kan bruke både paracet og pinex

Ikke propp deg full med IBUX, det er ikke bra for den lille dersom du skal ha slumpet til å ha EL tidligere enn beregnet. Hold deg borte fra smertestillende med Ibufrofen (tror jeg det heter) og ta paracet eller paralgin i stedet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...