Gå til innhold

alenemor og pappaperm?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når du er alenemamma så får du pappapermen. du kan si at han kan ha den, men hvordan det blir med kr vet jeg ikke.

har dere tenkt igjenom hvordan dere skal få løst at pappaen skal ha pappaperm??

skal han komme hjem til deg vær morning og hente babyen og levere den når du kommer hjem fra jobb eller skole??

skal babyen bo hos pappaen i værdagen og hos deg i helgen i 5 uker??

skal babyen vende seg til barnehage samtidig som han skal vende seg til nye rutiner med pappaen istedet for mamma?? (regner med at du skal begyne og jobbe/skole etter og ha vært hjemme et år og da må jo babyen begyne i barnehage.

nå skjenner jeg ikke til din sittvasjon. og det kan hende du har tenkt igjenom alt dette og dere får det til og funke fint.

økonomisk sett for meg hadde det ikke gjort noe og gi pappaen pappapermen, men praktisk sett ville jeg blitt et nervevrak.

familiværnkontoret rådet meg til og ikke gi pappaen pappapermen pga at det ble mindre stabilt for babyen. men nå har ikke jeg og pappaen noe kjempebra sammarbeid så det kan jo ha noe med det og gjøre.

kjempe bra at du vil gi han murligheten til og bli skjent med babyen sin. ville bare at du skulle tenke igjenom disse tingene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...