Gå til innhold

har noen prøvd metformin sammen med pergotime?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på en ting...funker dette?????det er siste forsøk på å bli gravid før ivf....skal bruke det i 3 mnd...er det noen her som har erfaring med dette???

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg ble satt på Metformin i desember, gikk på dette i 3 mnd, men virket ikke noe særlig på meg. Fikk Pergotime, og gikk på dette fire måneder etter hverandre (enkelkurer). Gikk helt fint å gå på begge deler samtidig :)

Skrevet

Hei. Var ikke det ganske lenge å gå på pergo? Har lest over alt at to kurer er maks?

I alle fall over så kort tid?

Skrevet

Vet ikke, men fikk beskjed om at etter den fjerde kuren skulle vi vente og se i noen måneder, hvis ikke noe skjedde skulle vi på ivf..

Skrevet

hei BAcer med mirakel-baby:)

jeg skal bruke metformin og dobbel pergo i 3 mnd(samtidig)...

skal tilbake til gk i februar,hvis jeg ikke er blitt gravid til da og da blir det ivf på oss....er så spent om dette fungerer...har prøvd i 2 år no...sukk...ble du gravid da????da du brukte de??

klemm:)

Skrevet

Hei! Ja, ble gravid på den siste kuren ::)) Ville fortsette på Metformin siden jeg har pcos og høyere risiko for sa, og Metformin hjelper på dette. Men siden det var i sommer, så var det ingen som kunne ta en grundig sjekk på meg, så jeg fikk ikke fortsette. Men det har gått kjempefint!! Da jeg hoppet over til 1 trimester, så jeg det var endel andre pergospirer også :)

Lykke til!! :)

Skrevet

åååååååååååå...så spennende da:))))))))))))))

hvor lenge hadde dere prøvd før det klaffet???vi har prøvd no i rundt 2 år....jeg har svak pcos sa gk i går,og at han mente at neste gang vi møtes blir til svangerskapskontroll...så vi får se...kan ikke ta gledene på forskudd heller....men min gk er overlege i gyn og er ca 65 år og er visst veldig flink og erfaren...han er heldigvis kjempekoselig og man blir så rolig når man er hos han:)

ha ei fin helg da,og lykke til videre:)

klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...