Gå til innhold

Veldig rolig her inne om dagen....

Anbefalte innlegg

Jeg er i innspurten mot IKM og lurer på om spiren sitter eller om timingen var dårlig. Godmannen min har vært så mye borte nå at vi kommer litt ut av fase...

Det er ikke alltid jeg er så veldig keen på kos i senga etter å ha vært alene med ungene i dagesvis. Mer opptatt av å sove og ikke minst komme meg ut.

Har hatt et langvarig prosjekt med rydding i høst- og vinterklær til ungene. For stort, for smått, passe, arveklær ut av huset, arveklær inn i huset, utslitt, ubrukelig, det ble ca ti forskjellige hauger med ymse. En søppelsekk går i det store arkivet og alle de små posene skal jo organiseres i skuffer, ut av huset, på lager...... Mye fint man kan bruke høstkveldene til.

Jeg blir litt blandet i forhold til dette babyprosjektet. Det er tungt å være alene med ungene vi har, orker jeg virkelig ett barn til. Jeg føler meg så sliten så ofte. Lei av å vaske klær og rydde i de endeløse haugene med klær og utstyr og leker og ....Jeg har en mann som absolutt tar sin del også, så det er ikke der det ligger heller. Kanskje jeg begynner å bli for gammel?

Huff, det var mye syt.- Jeg skal skjerpe meg og finne fram gløden til imorgen kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6661240-veldig-rolig-her-inne-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, ja hvor er alle. Har fått med meg at martine68 er på høstferie, de andre tror jeg ikke har gyldig fravær.... Jeg har hvertfall ikke mottatt/sett noen søknad om fritak fra denne siden...hehe

Morgendagen blir nok bedre Pandura, vi kan jo ikke bare ha dager med solskinn og glød.

Jeg er her og trør i kulissene...

Men det er et ensomt foretagende...For som du sier Pandura,det er merkelig stille her inne...Noen har jo svevet i lykkerus videre til gravid i moden alder...De andre får vi tro jobber med saken...? !!

I morgen kommer en ny dag Pandura-du skal se at den bringer deg verden sett i nytt lys og fra en ny vinkel...C";)

Klem fra vilsågjerne.

Ja, noen har nok svevd inn i sofaen, og noen er på høstferie, men er det noen grunn da?

Jeg vet ikke helt om det finnes så veldig mye gyldig fravær på dette forumet...... Jo kanskje babylaging forresten. Alt trenger vi jo ikke å gjøre for åpen skjerm.

Jeg har det bedre i dag. Fortsatt litt usiker på om kreftene strekker til en baby og tilsammen fore barn. Dessuten føles det jo som et luksusproblem. Vi har fått tre barn, og de er det beste jeg har. Lysten på ett barn til er like reellt selvfølgelig, men jeg tror jeg innimellom lar det bli for overveldende i det daglige. Jeg forsøker å tenke litt mindre på det, men jeg får det ikke alltid til.

Nå har jeg vasket huset, vasket klær, ryddet ute, vært på butikken, laget middag, ryddet i gangen, alt dette mens godmannen er et sted på den andre siden av atlanteren og ringer hit helt i ørska på ettermiddagen og nettopp har stått opp. Jeg blir nesten litt irritert jeg. Stakkars, han har ikke akkurat dratt dit for fornøyelsens skyld, men det kan jo hende han har det hyggelig og avslappende likevel "knurr".....

Hormonell dame i heimen gjør sikkert saken mye bedre."knis"

Har dere romantiske planer i helga?

Det har ikke jeg som dere kanskje skjønner! Men humøret er litt bedre enn i går!

Hei igjen Pandura :)

Om vi har romantiske planer i helgen?

hehe...

Det rette blir vel å svare at jeg har det....

Det er el i dag,og min erfaring er at mannen har det best med å ikke vite om det...Det blir ikke noe stress og pes over ting da...Så jeg har nok en plan om å lure han i løpet av kvelden ja,og antagelig på mårran i morgen også for skams skyld...Men han er lykkelig uvitende,selv om jeg ikke akurat regner med å oppleve protester..

Godt at humøret er bedre enn i går,det er jo tross alt helg,og dere som ikke er utenlands får jo da mere tid sammen.Fint om man er i humør til å kose seg da.Høres ut som om du har hus og hjem på stell,alt lagt til rette for skikkelig helge kos..Bare mannen som mangler.Håper ikke det er lenge til du har han hjemme da:)

Hvor i syklus er du for øyeblikket da?

Nyt helgen på beste måte !

Hilsen vilsågjerne..

Hei vilsågjerne,

Aha, så du er i den hyggeligste delen av syklus du! Høres lurt ut at du ikke snakker høyt om det. Jeg merker på meg selv at jeg avogtil mister lysten fordi vi bør rundt EL. Godmannen er villig med, men han følger ikke SÅ godt med i syklusen min, så han kjenner ikke presset tror jeg.

Forresten så har jeg blitt så sabla plaget med god gammeldags luft i magen rundt EL, og det er såpass voldsomt at det ikke alltid føles helt komfortabelt med sex........Gud, hva man kan få seg til å snakke om med "fremmede" mennesker.....

Min syklus er i innspurt til IKM. Venter den rundt 21-22.oktober, så det blir jo spennende. Har ikke helt de store forhåpningene, som sagt har det blitt lite av den avgjørende typen aktiviteter den siste måneden. Heldigvis kommer godmannen hjem på mandag, det skal bli godt. Ungene savner han fælt, og akkurat nå vil de ikke leke med meg engang! De vil heller se på TV. Vet ikke om det er et særlig godt tegn akkurat. De ble kanskje lei av en gal mamma som rullet rundt på gulvet og lekte rare dyr.....

Jeg skal lese avisa nå, og deretter strikke videre på ett av mine utallige prosjekter:)

Ha en heidundrende aften, tenker vi hører noe helt opp hit til Tromsø. Skal vurdere å lukke vinduet, tror jeg. Eller finne fram sov-i-ro.

Annonse

Hei igjen Panduro :)

Da har sambo og jeg vært på motorsykkel tur...Han må jo få lufte sykkelen (også),for at kvelden skal bli perfekt...Vel hjemme har min kjære tent opp i peisen og jeg har noe snacks på lur..Når han er ferdig i dusjen skal jeg være god og snill og massere vond nakke og skuldre...og da tror jeg jeg har gode aksjer for kvelden hihi...

Det blir vel godt å få sin kjære hjem,skjønner godt at han er savnet både av mor og barn..Håper ikke han reiser langveis avgårde hele tiden,i så fall blir det jo vanskelig å klaffe med el også..Men en ting er sikkert,en må holde motet oppe,en kan jo aldri si om det er den "ene" gangen som gjør klaffen heller..Så optimistisk til det motsatte er bevist er mitt motto..Også kommer jo nedturene deretter da...hehe..

Kjenner meg litt igjen angående uttallige strikke-prosjekter,utrolig hvor noe nytt blir mere spennende når man har gått litt lei av både mønster og farge...Men man blir da ferdig...om litt....kanskje..?

Hilsen vilsågjerne.

Luftet sykkelen også du.....

Ja, jeg håper at kvelden ble så vellykket som du la opp til, og at det må gi synlige resultater om en stund.

Når det gjelder strikking, er jeg mester på tusen prosjekter. Jeg hekler, strikker, syr, tover osv osv. Jeg er bare så altfor glad i å begynne på noe nytt!

Dvs, nå har jeg tatt meg litt sammen og gjort ferdig endel som har ligget en stund. Det gir jo endel kjærkomne julegaver og ikke minst varme hender og føtter på ungene.

Nå hekler jeg på et slags skjerf i alpakka-ull! Deilige grønne og blågrønne farger. Gleder meg til å prøve det. Kanskje det blir i år?

Ha en strålende kveld.

Hei Pandura :)

Da er det plutselig søndag,og helgen har som vanlig bare forsvunnet....

Har hatt noen fine stunder med min kjære,som forøvrig er verdens snilleste mann og takk for det..I tunge stunder,så er han der,og det har jeg virkelig fått erfare i helgen...

I morgen skal han levere svømmeprøve på sykehuset.Innbilte meg at det var noe han grua seg til,men etter å ha spurt han så vet jeg at han gjør ikke det...Jeg slipper jo å blottlegge meg,sånn som dere på når dere skal gjøre en gu sa han...og det er jo sant !

I morgen starter en ny uke med nye muligheter,og jeg håper den bringer deg gode nyheter etter hvert som du nærmer deg ikm Pandura...Det er lov å håpe og tro på at det er din tur nå !

Klem fra vilsågjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...