Gå til innhold

TREFFET I ÅLESUND PÅ ONSDAG 18OKTOBER..ÅLESUNDERE(+OMHENG)SE HER....

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen

Noen som kunne tenkt seg å komme? Er kjempe koselig, men nå er det 2+kanskje 1 som har født, og det begynner å bli få som dukker opp.. Jo flere jo bedre, så om det er noen nye her så er det kjempe koselig om dere vil komme. Samme om du har stor eller liten mage, gammel eller ung=)

Gi meg en liten tilbake melding da folkens;)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kom på treffet sist onsdag og ventet i 20 min... Men ingen dukket opp. Så gikk jeg en tur på senteret og kom tilbake etter en halvtime. En jeg kjenner som jobber på Peppes sa det hadde vært ei gravid innom og snudd mens jeg var ute. Sikkert du det da.

Jeg skal prøve å komme imårgen. Vi har besøk hjemme, men kanskje jeg får litt tid alikevel:)

Hilsen fra ho som har termin noen dager etter deg:)

Har ikke vært på treff sammen med dere, men det skulle jeg gjerne vært. Denne gangen er det litt for sent på dagen, har en gutt på et år som legger seg tidlig, og nå er pappaen bortreist så jeg er alene med ham. Satse på det passer en annen gang...

• 2 uker senere...

Er det noen som møter i det hele tatt?=) Litt kjipt å komme viss ingen andre gjør det;)

Har ikke vært på noe treff, og har termin 17. nov...så mulig det er litt "sent>" nå;) men hadde sikkert vært koselig da=)

Heisann:)

jada,vi har vært tre stykker nå de siste gangene.var 6 men er tre som har fått:)

er aldri forseint å møte opp vet du:)kan jo kansje vere greit å bli kjent med andre som er gravid oxo og som har termin omtrent på samme tid som deg...

i dag kan verken jeg eller hun som kaller seg mamma til odin pluss en i magen.men tror vi skal begge to neste uke på onsdag kl.18.00 på ta det piano.du er hjertlig velkommen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...