Gå til innhold

Hjeeeelp, olabuksene mine passer ikke lenger.. .

Anbefalte innlegg

Er 6+1 i dag og ett par av olabuksene mine klarer jeg ikke å gå med lenger... De klemmer under magen og jeg får skikkelig vondt, må åpne de når jeg kjører bil.. Haff.. Hehehe.. Jaja.. Noen som har tips om hva slags bukser jeg kan kjøpe?? Reiser til Sandvikasenteret på lørdag og må ha iallefall en eller to bukser..

Fortsetter under...

Kjøp mammabukser som går under magen! De klemmer ikke noe sted og ser helt vanlige ut. Dessuten har de tøff vask, også!

Det er ingen grunn til å ikke kjøpe mammabukser i hvert fall - for magen blir jo ikke akkurat mindre etterhvert..... :-)

Hehe.. Nei, heldigvis blir den ikke mindre med tiden ;) Er glad så lenge den vokser jeg :D.. Men jeg var innom cubus eller hva pokker det heter i dag, men de buksene er jo såååååå svære!!!! Herregud.. Jeg kommer jo til å svømme i de.. Vil jo ikke se ut som ei gammal kjerring, men som en ung, frisk, gravid kvinne :D Hehe.. Har de mye fine på H&M kanskje??

Annonse

Jeg bruker Lee-bukser som er baggy-de havner under magen... Ellers har Replay og Fornarina bukser som er lave i livet. Men det spørs hvilke bukser man liker i utgangspunktet og hvor mye man ønsker å legge i en bukse. Dette er jo ikke akkurat de billigste merkene :)

Er i uke 30 og kan fortsatt bruke bukser fra før jeg ble gravid, og er helt på normalen etter magemål.

Lykke til på handel!

Butikken heter Ni Måner og ligger i 2. etg på senteret. Om du ikke ønsker å bruke så mye penger på bukser kan du stikke innom magen.no som ligger på Jar.. Det er en bruktbutikk som har gravideklær, smakfulle klær. - Hun har også noe nytt som du kan se på..

Magen min vokser og vokser, og om noen dager skal jeg forlate denne klubben og over på neste stadium.. Gleder meg over at dette så langt har gått bra.

Ønsker dere lykke til jenter!

Jeg er 5+0 og tror også at det snart må kjøpes inn et par nye bukser. De vanlige buksene som er lave i livet, altså går under magen, gjør at jeg ser gravid ut, med eller uten spire i magen, så jeg får vel heler satse på den nyeste moten med høyt liv...

Si i fra hvis du finner noe fint, a'!

Hei!

Du kan gjerne kjøpe et par bukser som er lave i livet, fant noen med mye stretch i på vero moda, og de bor jeg i om dagene:-). Jeg er bare i uke 5, men var sånn sist også. Følte/føler meg veldig oppblåst, men i følge legen min er dette akkurat når morkaka holder på å feste seg. Det gikk i hvertfall "over" da jeg var i uke 8-9, og da var magen "usynlig" fram til jeg var i uke 16-17:-). Så jeg sa det faktisk ikke før etter ul, men det går nok ikke nå andre gangen:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...