Gå til innhold

noen fra akershus her da?

Lenemor-mammaen til mikael

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

neimen, så morsomt da :)

at vi bor tett og nesten har lik termin.

her jobber både jeg og sambo på gardermoen, så greit å bo nærme ja.

eneste er at det koster litt mer å bo på jessheim, enn på råholt/eidsvoll...

Selv er jeg 21 år, og sambo er 25.

Du er på BV også eller? :)

Er opprinnelig fra Lillestrøm, og er stadig der og besøker pappa.

Skal på visning snart på Hadeland, så det blir ikke altfor langt håper jeg. Satser på at vi får det, nå har vi bodd hos svigers i 3 mnd, og fått nok avslag :( Bare fordi vi har hund..

hei hei! jeg bor på borgen på kløfta er 21 år og venter trolig mitt første barn. jeg skulle hatt mensen på torsdag. har ikke fått tatt test enda, pga har ikke bil føre mandag!! så jeg kommer tilbake hit for å si hva som skjedde da. har mange symptomer.

min termin er da iallefall 23.06.07

kryss fingrene deres for meg!

Annonse

jeg bor i son jeg. det er jo på andre siden av akershus en det dere bor.

Har termin 25 juni. Akkurat et år etter at jeg ble gravid sist gang. Men babyen ble født og døde i mars

Håper det går bra denne gangen.

Har to gutter på 4,5 og 6.

TIL: Mandla*30.08.05*&*t.15.06.07*:

Hvis det var meg du siktet til, så JA, jeg er også på BV :)

Men er mest her inne da.

Hva kaller du deg for noe da?

Lykke til med visningen på Hadeland! Men du sier dere har fått mange avslag pga hund, skal dere leie?

For ellers er jo det litt rart mener jeg.. når man kjøper så bestemmer man jo (for det meste) selv. Men kommer jo ann på borettslaget også da. De første som bodde i leiligheten vår hadde hund, og gulvet bærer preg av det :P (heldigvis hadde det ingenting å si for taksten, og de nye la så vidt merke til det..-fikk 100.000 over takst ;) ) hihi

TIL: *muffin* med baby i magen*:

Så morsomt at du bor nære gardermoen, som du selv sier.

Spørs hva du mener med nære..

Selv bor vi nære, altså på Sand.

Jobber du på gardermoen også eller? (Hvem på/rundt Jessheim gjør ikke det? hehe... virker sånn hvertfall!)

TIL: Kanskje snart meg?:

HVORDAN GIKK TESTINGEN?!?!?! :)

klemmer fra,

TIL: Muffin:

Ja, vi så på hus rundt nannestad/maura en stund

(men fant drømmehuset på råholt til slutt..)

Ja, jeg jobber på gardermoen veitu! hehe..

Foreløpig termin er 13.juni!

Er førstegangs..

Hva med deg?

Ble gravid for snart et år siden, men mistet i februar, så denne gangen krysser vi alt vi har for at spira skal klore seg fast ;)

Vi har ikke heeelt klart å slippe all glede og tårer løs enda.

men etter 22.november (min første legetime) da, skal jeg/vi juble, hvis alt er bra ;) hehe..

Ok, vi kjøpte hus her i fjor vi, før det så bodde vi like ved Råholt ;)

Vi har heller ingen barn fra før, så dette blir veldig spennende. Ble gravid på første forsøk, så jeg krysser fingrene for at alt går bra. Har ikke bestilt lege time ennå, er i uke 7 nå, men tror jeg skal ringe snart.

Kunne liksom ønske jeg kunne hoppe et par uker frem, så jeg hadde vært i uke 12/13 ;) da hadde jeg nok slappet mer av tror jeg.

Skal du på noe tildlig UL eller? ser det er mange andre som har mistet som tar dette...

Nesten så jeg kunne tenkt meg det selv bare for å konstantere at det er noe inni meg som lever ;) hvis du skjønner....

Annonse

*Muffin* med baby i magen*

Jeg bestilte legetime 3 dager etter positiv grav.test, men skal ikke ta noen tidlig UL, så lenge det ikke skjer noe/blødning e.l..

Men jeg har lekt med tanken... absolutt :)

Fikk sykemelding av legen forrige mandag, siden han selv foreslo dette ved et tidligere legebesøk. Han synes jeg skal slappe av, ikke stresse eller gjøre tungt arbeid, og det er jo nettopp DET som er på gardermoen, så nå blir jeg hjemme hvertfall tom 1 november, og da skal jeg tilbake for å se om vi skal forlenge sykemeldingen. Personlig, så håper jeg det hvertfall. Er livredd for å miste, så jeg vil bare slappe av, slappe av, slappe av..!!

Kan godt si at man skal gjøre det på jobben, men der jeg er, er det helt umulig, for der er det fullt kjør hele tiden, så vidt tid til pause (!!)

Så du ble gravid på første forsøk ja, Grattis :) hehe..

Selv brukte vi 4 mnd første gang og 6 mnd denne gangen.

så har brukt et helt år! :P

Synes du skal ringe til legen og bestille time nå jeg, selv om det er lenge til timen, så skader det jo ikke!

Jeg har fått første legetime når jeg er litt over 11 uker, og hvis du er 7, så er det jo bare 4 uker til!

Har til og med bestilt jordmortime! hehe..

Fikk time 13 februar!

Men legen ville jeg skulle bestille så tidlig, pga lang ventetid.

Har du mange symptomer eller? mye dårlig?

klemmer fra

Hei Lenemor!

Kopierte det dus krev under jeg, så blir det lettere å svare..

Jeg skjønte nesten det :) Er mest på BV denne gangen, BIM blir litt tungvint for meg nå når jeg er vant til litt mer fancy forumer...

På BV er jeg Jóga forresten ;)

Ja, vi skal leie, nettopp derfor er det vanskelig å finne et sted.. nå har jeg lett og ringt på så og si hele østlandet + Stavangeromr., og bare fått avslag i 3-4 mnd. Det blir ganske tunbgt i lengden, men vi overlever vel det også. Vi må jo bare finne noe snart, for vi kan ikke bo med 2 barn og 2 eller fler hunder hos svigermor nei :s

Sambo syntes visst Hadeland ble litt usentralt, så jeg skal på en visning nær Fredrikstad nå. Må bare suge tak i det jeg finner :)

TIL: Mandla*30.08.05*&*t.15.06.07*:

Hvis det var meg du siktet til, så JA, jeg er også på BV :)

Men er mest her inne da.

Hva kaller du deg for noe da?

Lykke til med visningen på Hadeland! Men du sier dere har fått mange avslag pga hund, skal dere leie?

For ellers er jo det litt rart mener jeg.. når man kjøper så bestemmer man jo (for det meste) selv. Men kommer jo ann på borettslaget også da. De første som bodde i leiligheten vår hadde hund, og gulvet bærer preg av det :P (heldigvis hadde det ingenting å si for taksten, og de nye la så vidt merke til det..-fikk 100.000 over takst ;) ) hihi

Hei Lenemor....

Hi hi i dag begynner jeg på min 8 uke, herregud så gøy at det endelig går litt fremover her ;)

Så du er sykmeldt ja, kanskje lurte hvis du stresser mye på jobben, og i og med at du har mistet en gang før. Merker selv at jeg blir fortere sliten på jobben nå, er også sinnsykt kvalm og uvel. Er bestandig kvalm på morgenen og på kvelden. Blir kvalm på dagen hvis det går lenge mellom hver gang jeg spiser. Så herregud jeg syns jeg spiser HELE tiden jeg ;) hi hi...

Så du har ringt jordmor allerede ja, kanskje det er lurt å gjøre det tidlig for å få en time.. det har jeg ikke tenkt på..

Har ikke fått ringt legen ennå da, men har planer om å ringe på mandag.. Håper bare jeg ikke må ta GU hos legen min, uff han er liksom så gammel og ekkel (he he sikkelig snill her) så da kommer jeg heller til å ta det privat hos ei dame.. Hadde vært greit å ta en sånn celleprøve, siden jeg ikke har tatt det på 5 år...

Har du noen symtomer da?

Heisann, Mandla!!

Har lagt merke til deg på BV, vet ikke helt hvorfor, men det er nok noe med navnet, minner meg om noe finsk,islandsk eller noe ;)

Jeg klarer ikke helt å venne meg til BV, men kunne ønske BIM var mer likt BV, og særlig pga PM!! Lettere å bli kjent der.

Huff, så kjedelig å lese at dere bare får avsalg på avslag da, det er aldri noe festlig ;( Hva med å kjøpe? Eller passer det kanskje ikke?

Hvis jeg måtte bodd hos svigermor mer enn to dager, ville jeg blitt gal!! Vi er jo gode venner og sånn, men hun blander seg LITT for mye inn i oss, og det blir jeg ærlig talt lei av! Når vi snakker om sola så skinner den, hun prøver å ringe meg nå. Har prøvd et par ganger i dag, men jeg orker ikke ta den, for når hun først begynner å skravle, så holder hun det gående hvertfall en halvtime, og det er så mye uinteressant!! hehe.. føler meg litt slem her, men det sant da :P

-Får virkelig håpe at noe detter ned i fanget deres snart da.

Hvor gammel er du og samboeren din, og barna? :)

klem

MUFFIN :)

ÅH, Så spennende da!

Går selv i min 8. uke nå, begynner i den 9. på mandag.

Synes det går veldig tregt, men det er fordi jeg ikke klarer å vente til 3mnd er gått :P da kan jeg endelig senke skuldrene og glede meg :)

Tør ikke heeelt enda!

Det med at jeg er sykemeldt er IKKE fordi jeg er lat, jeg elsker å jobbe og ville i utgangspunktet ikke være sykemeldt, men det var legen som anbefalte meg det, og samboeren min som var redd for meg. Ikke noe rart i grunn, med alt det som var der. -stresstresstress-

Er ikke så veldig kvalm lenger, har veldig lite med symptomer nå. rart. så i går tok jeg min 3. gravisitetstest. fortsatt positiv!!! hehe...

(måtte bare..)

Men jeg er veldig mye sliten og trøtt og spiser som en helt! er sulten hele tiden, men spiser lite. Det er godt da, lite og ofte!

Sambo er redd jeg skal legge på meg FOR mye, men jeg prøver å passe på litt da, kjøper inn en del frukt og grønt og kbasker på det istedet.

Du sier du ikke vil ha GU hos legen din, da er vi to. min er ganske ung, ikke noe spesielt kjekk.. men tanken på at han skal drive nedi der får meg til å knipe igjen!!!

Han får bare ikke lov! hehe...

Men tror ikke han kommer til å gjøre det heller. Eller gjør de det? huff, nå ble jeg stresset. får sørge for at sambo er med, hver gang.

Jeg er 24 år og bor på Jessheim...men også vi leter etter hus på Nannestad/Råholt/Dahl/Eidsvoll verk. Ønsker oss enebolig:)

Har termin den 24 juni. Hadde en MA i november i fjor så jeg er utrolig spent denne gangen... Både jeg og mannen min jobber på Gardermoen.

Jeg er 50% sykemeldt frem til Jul, da jeg kun har nattevakter. Utrolig tøft å gå natta når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...