Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller om hva jeg skal si... har en stesønn på 8mnd. samarbeidet med moren hans har ikke vært noe å skryte av... (hun har vært veldig sjalu fordi hun ville ha sambo min ilbake) men nå begynner det å bli bedre.... når jeg var der for å hente ungen så satt de ute på trappa å ventet på meg... hun med røyken i munnen og han på puppen. ble så overlumpet der og da at jeg ikke fikk frem et ord. men skulle jo sagt noe i grunn... men hvordan? må legge til at hun er en meget irritabel dame for å si det sånn... er hesten grønn så er den det liksom!!
Blomman Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Det hørtes ikke akkurat bra ut. Hva sier sambo til dette da. Kanskje dre kunne snakke med hs el fastlege??? Ikke lett å vite hva en skal si i en slik situasjon, men det bør absolutt tas opp med henne
Vestlandske meierier A/S Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 fytti katta!! æsj nå ble jeg kvalm... det er ikke bra!! følg blomman sitt råd!
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg ville nok tatt det opp med faren til barnet. Ville ikke blandet meg med henne hvis hun er som du sier.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 bare litt nysgjerrig, hvis samboeren din har et barn på 8 mnd, har dere barn også? Uansett så synes jeg samboeren din skal ta det opp med eksen, hun skader jo hans sønn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 ja vi har barn sammen... sambo vet liksom ikke helt hva han skal si heller men det er vel best som dere sier at ikke jeg legger meg opp i det. hva kan legen/hs gjøre med det da? kontakter de henne? jeg syntes det er hennes valg at hun vil røyke men mener det er litt drøyt å amme samtidig....
Dano Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Ja det er drøyt ,men i din situasjon om ikke samboeren din sier noe ville jeg holdt heelt kjeft om det, Det er ikke heldig om du skulle begynne å si noe om det ,som ikke er moren. Blir bare bråk av sånt.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå