Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter!

Ser ut til at det har vært utrolig baby-boom her idag!!! Og neste uke er det jo så klart vår tur!!! Juhu! Det blir så utrolig gøy å se hvor mange som blir gravide neste uke :)

Noen som har begynt å kjenne symptomer (alle har vel innbilte jeg-tror-jeg-er-blitt-gravid-symptomer regner jeg med) da?

Noen morsomme tips for å korte ned ventetiden til neste fredag??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6660633-ventetr%C3%A5d-ikm-uke-42/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Turbotrollet og dere andre som har IKM snart!!

Jeg har IKM i uke 42 til neste fredag, så vi får følge hverandre gjennom dagene som kommer;)

Vi begynte i forrige mnd, men da kom mensen, så vi får krysse fingrene denne gangen.

Jeg har hatt stikking i magen, vært trøtt og hatt mye hodeverk, men det kan være mye annet også, selvom jeg velger å håpe;)

Hei, hei. :0) Jeg er så opptatt for tiden at det ikke er noe problem å få tiden til å gå. Hadde ingen planer om å tenke så mye dette her egentlig. Det er jo første gang vi prøver, men i dag har jeg vært på lunsj hos noen veninner med barn og jeg kjenner at jeg begynner å lengte.. :0) Tror det er IKM på onsdag og er spent. Har kjent litt trykk i magen, en del luft og såre brystvorter, men.. det kan da være mye annet også, så tør ikke håpe for mye. :0). Mannen har kjøpt en pakke med to graviditetstester som ligger i skuffen på badet. hehe. Blir helt excited av å tenke på at de ligger der og venter. :0)

Hei du!

Da ser det ut til at vi har IKM samme dag da! Vel, jeg tror i alle fall at IKM er fredag neste uke. Kanskje torsdag...kommer an på hvor mye kroppen min vil tulle med meg denne mnd :)

Er i 3 pp jeg og har i grunn ikke så stor tro på at det klaffet denne mnd, da jeg dro bort i EL-tiden forrige uke... :(

Dumme meg :) Hehe...

Men hadde sabla vondt i magen hele forrige uke. Pleier alltid å ha litt vondt rundt EL, men ikke ne hel uke! Og det stikker litt innimellom nå også, så det er vel lov å håpe at de små rumpetrollene har fått så god trening nå at de kanskje er blitt super-utholdende og at det kanskje er blitt en liten spire likevel?? Alltid et lite håp :)

Har fri i morra og da blir det nok en liten bytur. Ellers er det vel bare å korte ned ventetiden med jobbing... Sukk. Sånn er det å være sykepleier. Da er det helgejobbing...

Annonse

huff dette er pining...

jeg har skikkelig ømme pupper jeg da og murringer i mage/rygg

men jeg regner med at det er kroppen min som blir mer og mer 'renset' etter p-piller og dermed gjør mer og mer vondt når det nærmer seg ikm.

dessuten går jeg til akupunktur, så kanskje det er det som har fått fart på saker og ting

later som om jeg ikke tror det er grav.symptomer hi hi

tvi tvi

Jeg har tenkt å teste til torsdag tror jeg. Da er egentlig tålmodigheten min rent ut for mange dager siden. hehe. Men blir bare så forvirra om jeg tester tidligere.. Tenker at jeg kanskje kan være gravid likevel siden jeg har testet for tidlig osv.. Dessuten: hvis jeg venter med å teste, så virker det ikke så altfor lenge til neste IKM i november og ny testing. Da sparer jeg liksom noen dager hvis du forstår. hihi. Rart hvordan man tenker.

Har ille lyst til å teste i dag jeg og, men har ikke kjøpt test... vet så alfor godt at testen hadde blitt brukt for tidlig likevel. haha

Når skal du?

Heisann jenter!!

Jeg har ikm neste lørdag.. Etter to år som prøver er det slutt på å lete etter symptomer. Mine prøveperioder har vært veldig varierte ift sympromtomer. I begynnelsen da vi prøvde var jeg helt besatt på å bli gravid.. Tok tester HELE tiden. Så utrolig spennede... Håper veldig på at det snart skal bli våres tur. De første halve året vi prøvde ble jeg så utrolig skuffet hver gang tanta kom på besøk. Heldigvis er det ikke slik lenger, da det ikke er overraskende når "tanta" kommer.

Lykke til alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...