birma og tredjemann Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Da jeg var på do i formiddag kom det en skikkelig klyse med noe som lignet snørr på papiret (lys gul/hvit i fargen). Kom litt mer av samme type da jeg var på do noen timer senere. Kan dette være slimproppen? Eller er det bare enda en ny form for utflod? ...syns den har endret seg mye i løpet av svangerskapet ....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis det er litt klumpaktig kan det være slimproppen. Men desverre er det ikke tegn på at fødselen er i gang. Lurt å ikke bade så mye for å slippe infeksjoner
Tess30 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 jordmora på svangerskapskurset sa det kunne se ut som en snørrklump....(æsj)
birma og tredjemann Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Blir liksom ikke helt klok på dette jeg. Som jeg skrev i går kom det noe som lignet snørr på papiret da jeg tørket meg en rekke ganger. Da jeg sto opp i dag tidlig var det litt av det samme i trusa og mer på papiret. Men det er liksom ikke så innmari mye hver gang. Kanskje noe sånt mellom en teskje og en spiseskje. (Beklager detaljer....) Er så vanskelig å vite når det er noe ekte og når det bare er "naturlige" endringer i kroppen pga svangerskapet. Har forresten 17 dager igjen til termin og de fleste i min familie har født 8-16 dager før.
Vesla 77 Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tror nok det kan være slimproppen. De kommer i ulike former og fasonger tydeligvis - men etter hva jeg har forstått kan de komme i deler over flere dager. Min kom i hovedsak som en hel klump og minte litt om en glassmanet i farge og konsistens. Har hørt at mange har noe farge på den. Min kom på termindagen - som var 8.10 - men jeg sitter her uten å ha født fortsatt, så den betyr nok ikke nødvendigvis at det blir fødsel med en gang (det trodde jeg ... og har dermed vært ganske skuffet hver eneste dag siden termin). Får håpe du slipper å vente lenge! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Kan nok være slimproppen, men kan også være utflod. Jeg har opplevd at utfloden er nesten litt snørraktig. Da slimproppen min gikk sist, var det blodstreker i den og den var geleaktig blank. Men den kommer i så mange varianter og noen ganger over flere dager, mens hos andre kommer alt på en gang.....
Lahl Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Hei ! Jeg tror at min slimpropp begynte å gå for 1 uke siden, på onsdag var det litt blod i det og jeg trodde at fødselen var i gang pga dette og smårier, men det stoppet opp. Det samme skjedde torsdag morgen. )-: De to andre gangene jeg har født har slimproppen gått og det har vært rieaktivitet og ungen har kommet samme dag. Jeg har igjen 9 dager til termin og begynner å bli drittlei på å vente på at det skal sette igang. Nå skal jeg begynne å tro at det går enda to uker. Skal IKKE bli lurt for tredje gang ihvertfall !!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå