Gå til innhold

Jeg fikk svar fra billige-tester vedr. vår "påstand" om at august/september-forsendelsen av EL-strips var mindre sensitive...

Anbefalte innlegg

Mange tak for din henvendelse.

Det er ikke noget vi har fået andre meldinger om, men dermed skal jeg

naturligvis ikke udelukke det kan være tilfældet.

Jeg vil nu sende nogle af vores teste fra pågældende batch til laboratorium

undersøgelse for at sikre mig om det skulle være tilfældet.

Med Venlig hilsen,

Elias Grove Nielsen

Kundeservice

Fortsetter under...

Det var litt det jeg tenkte, rart at vi var flere som reagerte på det samme. Og jeg *håper* egentlig at vi har rett, for da kan det bety at jeg hadde EL likevel :) :) :)

Jeg prøvde også å teste med to tester i samme urin. De skulle liksom være like ømfintlige (en følsomhet på 25mIU/mL), men de viste veldig ulikt, selv om det var SAMME urin.....

Forklarte det i mailen min til billige-tester.

Jeg fikk ny ladning med EL-tester i går og jeg sammenlignet dem. Fikk faktisk litt sterkere utslag på de nye testene. Så da har dem vel hatt en liten glipp i produksjoner OG kvalitetskontrollen.

P.S. testene ligger fortsatt feil vei!

Annonse

Jeg er VELDIG fornøyd med stripsene fra billigtester. Jeg fikk en ladning fra billigtester i sept likt som dere andre og mine viser klart og tydelig resultat...

hei:)

jeg får henhge meg på her..

jeg har også bestilt disse testene som jeg brukte nå i okt...fikk dem i sept..jeg fant ingen el med dem og jeg testa morgen,dagen og kveld...så mange penger tapt ja:(

håper man kan få tilsent nye hvis det er feil i testene...

lykke til med neste testing da:)

Mine tester funket helt fint, fikk tydelig positivt... når ble dine tester kjøpt? Jeg bestilte mine midt september...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...