Gå til innhold

Herrmorider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg dersom jeg har fått herrmorider?? Hvilke salver hjelper??

Vær så snill å hjelp meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes alcos anal hjelper..det får du kjøpt reseptfritt på apotek,både salve og stikkpiller..

Skrevet

Tusen takk for all hjelp..::) er helt fortvila her jeg sitter... finnes det flere forskjellige salver/stikkpiller, eller er det bare denne man kan bruke??

Skrevet

Legen min sa det ikke er anbefalt å bruke slike kremer nå som vi er gravide..kan visst påvirke babyen..ikke bra sa han. Kanskje spørre på helsekosten om hjelp? Ellers er det noen kjerringråd på venstre side her..Jeg har brukt honning..høres ekkelt ut, men hjalp ihverftall meg..

Skrevet

Jeg fikk plutselig en kjempesvær og forferdelig vond en. Måtte på legevakten og få tømt den, og legen fjernet nesten en halv teskje med levret blod; den hadde bare blitt værre og værre om jeg ikke hadde kommet inn, fikk jeg høre. Hvis den en skikkelig vond, synes jeg du skal gå til legen, og få eksperthjelp...

Skrevet

Når jeg begynte å få hemoroider, ba legen min meg ta avføringsmiddel to ganger daglig, kjøpes reseptfritt på apoteket, Dupholac. Etter få dager var jeg ikke hars i magen lenger og sli\uttet å presse på do. D able hemoroidene borte også. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...