Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 hei, klør noe grusomt rundt endetarmen.... noen som vet hva dette kan være???? er det noen fler som kankje er plaget av dette, ganske pinlig, og det er vanskelig å la være å klø oxo....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 nei det tror jeg erlig talt ikke... da klør man jo inni, tror jeg. har faktisk ikke hatt det før, tenkte kankje det hadde noe m graviditeten å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 HVis du har vært plaget med litt treig avføring fks så kan det jo henne du rett og slett er litt sår! Er selv plaget med litt sårhet og da smører jeg bare på litt sink-salve, sånn som man bruker til baby-stompen, og da går det over. Alternativt kan det jo være en soppinfeksjon, du kan jo prøve med canesten. Sikkert ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 ja har vært plaget m hard avføring, riktig nok ikke den siste uken, men skal prøve rådet ditt.. tusen takk....
**My little Miss drama and I** Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Hemorider? Kan komme i graviditeten og ved treg avføring. fortsetter det--oppsøk lege;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå