Gå til innhold

Da har jeg satt min 1.hormonsprøyte!! Andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kl 22.00 i kveld tar jeg frem mine, 0,2ml suprefact (isteden for nesespray og 375ml menopur (5 glass som skal blandes)- ligner en skikkelig hard junki når jeg mixer meg et par fix! Skal bli herlig og modne gullegget, ikke sant!?

Oi du ligger 3 dager før jeg du da hehe.. skal stikke på søndag for første gang. Var det vanskelig?? kanskje bare ekkelt??

Jeg har fått lege time i morgen jeg for opplæring.. jeg skal ha 225 enheter hver dag i 8 dager men som jeg har fått vite her inne så holder mine sprøyter bare til 6 dager? skjønner ikke helt.. men skal blir godt å snakke med legen i morgen... han er kjempe herlig.. og jeg kjenner hele familien hehe litt rart men ok...

LYKKE TIL

Skal sette min første dose med Gonal F kl.18.00, så da er jeg også i gang. Har litt problemer med å sette sprøyter på meg selv, så det blir mannen min sin oppgave. Han har gjort det ved de 2 andre forsøkene også, så det går nok bra. Skal bli godt å endelig komme i gang.

Lykke til alle sammen.

Annonse

Hei! Da er jeg tilbake etter fire flotte dager i Paris!

Satte første sprøyte på onsdag (3 down, 6 to go!). Har alltid hatt sprøyte angst og har hele tiden sagt at sambo må sette den, men har tenkt at jeg kanskje tør selv.....vel, det klarer jeg ikke;) Gjemte meg bak en pute første gangen:) Sambo klarte seg bra, jeg hyperventilerte en tanke. Satser på at dette "går bedre og bedre dag for dag". Det er jo til en god sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...