Gå til innhold

jeg lurer på en ting angående hostesaft...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den virker ikke.... :-) Har brukt hostesaft i ørten pp'er,så på meg er det iallfall nyttesløst. Den du er ute etter heter Solvipect,og inneholder guaifenesin som virker slimløsende. Det er en teori om at den kan gjøre slimet i underlivet litt tynnere,slik at svømmerne lettere skal kunne trenge igjennom. Det finnes ingen undersøkelser som verifiserer dette,men flere har blitt gravide etter å drukket hostesaften. Mest sansynlig helt tilfeldig! Men den koster jo ikke stort,og skader ingenting,så du kan jo prøve bare på gøy!

Lykke til:-)

Bare å drikke det:-) Men ikke overdriv,skal holde med et par dager rundt EL.

Skal tillegge at jeg drakk solvipect,grapefruktjuice,salvie-te,tok bidronninggelè og lå med bena høyt den gangen jeg ble gravid(april 2005). Dette var i 2 pp,og jeg mista like etterpå. Har kjørt samme kuren flere måneder i ettertid,og det skjer ikke en dritt! Så det hele var nok veldig tilfeldig!

Krysser fingre for deg også!

Annonse

Uff ja,det kan bli litt ork å hive seg rundt til tider,ikke alltid at man er så opplagt! Som regel går det greit,men det har nok blitt litt pliktsex iblandt,men vi har tross alt holdt på en stund da,så da blir det sånn! føles alltid godt når EL er over og en ikke trenger å være så redd for å sovne på sofan foran tv'n på kvelden lengre! Gjorde det igår,og det var ikke så voldsomt stas å spille lysten og leken da jeg endelig fikk tumla meg inn i senga,he-he! ;-)

Hvor lenge har dere prøvd?

Nei det har du rett i, vi hadde en sånn kveld i går vi og.. der jeg holdt på å sovne, før jeg tvang øynene opp igjen og fikk sagt til min kjære at dette blir det jo ikke barn av :) hehe.. da var eneste målet en ladning og ikke mer.. så det kan bli litt rart i blant..

Jeg kastet p plasteret i februar.. Vi prøvde sånn halveis fram til august.. men nå er det på alvor :) Så vet neimen ikke hva jeg skal si til hvor lenge vi har prøvd..Føler jeg er mer enn en nybegynner hvertfall..

Dere da?

Har egentlig ikke heller noe eksakt tall. Startet for 19 måneder siden,da ble jeg gravid i 2 pp(hadde ikke brukt prev. på 7 mnd),og mista. Prøvde litt til før vi tok et opphold på noen måneder. Skulle reise 1 år,så ville ikke bli gravid i starten av turen(brukte cerazette minipiller 2 mnd da)Nå har vi prøvd i ett strekk i 10 måneder og har begynt utredning. Skal inn til lapraskopi på Ullevål nå i høst en gang. Jeg har EL hver gang og ganske stabil syklus,samt at vi treffer hver eneste måned,så noe er galt. Antagelig er det endometriose(pga smerter),evt. tette eggledere,så da blir det isåfall prøverør(ivf) om det ikke går iløpet av de neste 5-6 månedene.

Håper at det lykkes for dere snart da,er så kjedelig å gå måned etter måned uten at noe skjer!

uffda, det er lang tid!

Men er du så sikker på at det er deg det er noe galt med?

Har en venninde som prøvde i 3 år før hun ble gravid.. uten hjelp.. så da er det håp for alle... Så så jeg på en nettside her at cædcellene ikke har noen radar på hvor egget er.. så det kan like gjerne bare svømme forbi..

Får jo inderlig håpe at det ikke er noe galt med noen av dere!!!

Det er så fryktelig urettferdig dette med fruktbarhet.

Da jeg var mye yngre enn det jeg er nå, og ganske så uselvstendig, fant jeg ut at jeg var gravid.. jeg hadde glemt å ta en p-pille.. En uke før ble det slutt mellom meg og min daværende kjæreste.. Jeg gikk i over 2 mndr uten og vite fra eller til.. det endte med provosert abort (husker ikke forkortelsen) i 12 uke..var en svært vanskelig avgjørelse!

Nå derimot.. skjer det ingenting her, nå som alt ligger tilrette for det..men det kan jo komme snart:) Eller kanskje det var min sjangs.. hvem vet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...