Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Gratulerer så mye med tvilling spirer!

Jeg bare lurte på hvor fort du testet pos?

Selv trodde jeg først at testen var pos. 5 dager etter IKM, men det viser seg nå at det er faktisk el som har vært forsinket og at jeg testet pos 5 dager før IKM!!! Trodde ikke at det var så vanlig? Føler meg så utrolig sliten og orker ingenting! Å buksene er trange allerede! Ca 6 uker?

Er dette noe du kjenner deg igjen i?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg teste positivt fem dager før IKM og syv dager etter eggløsning. Men svakt. Er sinnsykt trett og kvalm. Har hjertebank, skjelven og fryser lett. Føler meg rett og slett syk. De to fineste dongeribuksene mine er allerede ubehagelige. Jeg har vært veldig forsiktig med hva jeg har spist, la på meg 40 kilo sist og vil ikke det igjen, og selv om jeg virkelig har spist lite har jeg lagt på meg to kilo. Så kanskje du får deg et granatsjokk du også for dette høres kjent ut = )

Skrevet

Ups, sjelven og frysen er jeg også!

JA , ja er det to så er det to :o) Da får jeg kanskje det antall barn jeg ønsker meg alikevel hehe! Mannen min vil bare ha en til :o)

I dag har jeg hvilt/sovet i 3 timer! Å jeg er faktisk sykemeldt :o( Orker ingen verdens ting?

Hvor mange barn har du?

Skrevet

Jeg har to gutter fra før. Vi var egentlig i tvil om vi skulle ha en til, men fant ut at det er jo koselig med tre. Hadde ikke sett for meg at jeg noen gang skulle få fire. Men det begynner jo å demre for meg nå. I går la jeg meg klokken syv og ble vekket av vekkerklokken i dag morges, like trøtt. Sitter på jobb nå, men jeg er jo ikke brukende til noe. Har 50% sykemelding nå.

Hvor mange barn har du?

Hvor bor du i landet?

Skrevet

Ups, skjønner jo at det kan komme som et sjokk :o) Må dere kjøpe ny bil eller?

Jeg kunne sovet rundt om jeg hadde mulighet og ikke blæren hadde satt en naturlig stopper for det!!

Det er så utrolig slitsomt å være trøtt!!! Å hadde vært greit med hushjelp og barnepike også hehe! Men det kommer aldri til å skje altså.

Jeg har en sønn på 4år og en stesønn på 13.

Vi bor i Tønsberg. Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...