Gå til innhold

En vennine lo av meg da

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sa at jeg hadde forskjellig farge på klutene jeg bruker i ansiktet og til rumpen! Er det så unormalt da? Kan ikke tro det bare er meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingenting å le av det vel ... mange som gjør sånn så !!!

Skrevet

Vi gjør også det. Har til og med gått så langt at vi har egne kluter vi bruker i badekaret :)

Skrevet

Ikke unormalt i det hele tatt, kjenner flere som har det. Hadde det her også helt til den dagen det ikke var noen rene av den ene fargen og etter det har det blitt lett blanding..

Skrevet

Hun hadde sikkert ikke barn.

Skrevet

eg er fan av våtservietter i rompa, men har kluter med en farget "merkelapp" som eg bruker vist eg vasker han med den.....mørke farger til rompa og lyse til ansiktet....

Ingenting å le av!!!

Skrevet

Det er da ingen ting å le av.

Vi vasker under rennede vann, så vi bruerk lite kluter til rumpe. Men vet mange gjør det slik, og trodde det var litt til det bruket mange av de tynne klutene har forskjellig farge i tråden rundt.

Skrevet

Herreguuud ... er det noe å le av? Rar venninna di er :D

Vi hadde også det systemet... helt til det skjedde som med hun over her,ikkeno rene i den aktuelle fargen... Da ble det rot i systemet til hu mor , som har vedvart siden :P

Skrevet

Vi bruker frottèkluter til ansiktet og gaskluter til rompa. Dessuten har vi egne håndklær til henne.

Skrevet

vi også hadde det i begynnelsen, men nå er det mer tilfeldig hvilken farge kluten har. tar den som ligger øverst i bunken. vaskes jo på høy temperatur, så skulle jo være greit. men vi bruker selvfølgelig ikke rumpe-kluten i ansiktet igjen etterpå! :)

Skrevet

vi har og det systemet,de med gul kant til rompen og rosa kant til ansiktet.

le tilbake du :)

Skrevet

er da normalt å bruke forskjellige farger på kluter..

Spør om ho har alle klutene i lik farge for de ho tørker støv med, bruker på kjøkkenet vasker gulvet med osv..

har vel knskje litt forskjellige farger ho også da tenker jeg.

bruker våtservietter på stompen og gaskluter til ansikt og hender..

Skrevet

Da er jeg jo ganske normal da :-)

Skrevet

Er ikke noe å le av det vell? Vi å gjør det...

Skrevet

Så smart det da! :o) har aldri tenkt på å ha forskjellig farge på klutene, men tror jeg skal begynne med det nå! er jo no herk å ikke vite kvor kluten som ligger på stellebordet ble brukt sist.

Gjest Linda_ingeb
Skrevet

hei.. det er jo kjempelurt.. da vet du jo at du ikke dytter bakterier fra rompa i ansiktet på babyen din! selv om de er vasket.. ikke hør på henne du..

Skrevet

hehe det er vel ikke no rart!? da får hun le av meg også, for vi gjør akkurat det samme her i huset. Blå for rumpa og gul for ansiktet;o)

Skrevet

Vi har gul for rompa og blå for ansiktet :-)

Skrevet

Hvis du har kluter i forskjellige farger, så hvorfor ikke? Vi har bare kluter i samme farge, så her skiller vi ikke på det.

Og når det gjelder bakterier, så bruker vi bare klutene en gang før de vaskes og alle bakterier dør ved 90 grader:-)

Skrevet

Vi har gul til rumpen og blå til fjeset!!

Skrevet

Vi har rosa og blå - blå til rumpa. Blå kluten går til vask så og si hver dag. Bakteriene dør ved 60 grader allerede, så man må ikke vaske på 90 om man ikke vil det (da) :)

Skrevet

SLik har vi det og. VI har hvite med forskjellige farger på hempene (20 stk, kjøpt på ikea) og blå til ansiktet. Den hvite går til vask hver gang han har bæsja, og den blå en gang hver 2-3 dag (tengs ikke oftere synes jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...