Gå til innhold

Kommer dere til å


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

be om å få vite hvilket kjønn babyen er?

 

Selv var jeg fast bestemt på at jeg ikke ville vite det. Samboeren er uenig. Så nå har jeg begynt å tvile... Hadde kanskje vært litt morsomt å vite likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var også litt uenige der med 1 mann. Jeg vill ikke vite det for jeg ville ha en overraskelse ved fødselen mens mannen min ville vite det. Men vi ble enige om å ikke vite det. Men greia var at vi klarte jo da selvfølgelig å se det selv på ultralydet...trodde vi i alle fall. Og vi hadde sett riktig og da...det ble ne gutt.

Denne gangen derimot tror jeg kanskje at jeg vil vite.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite det denne gangen. Fikk ikke vite første gang. Var egentlig ikke så spent på hva det ble...hadde liksom på følelsen at det ble jente. Og det var det! Nå vil jeg vite, med tanke på å forberede datteren min.. Samme hva det blir egentlig, så legne barnet er friskt! Datteren min ønsker seg "lillebjoj" da...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne vite hva kjønnet er:) Er jo litt praktisk da:) Er jo likevel spennende for man vet jo ikke hvordan h*n ser ut:) Men selvfølgelig,gir jo litt ekstra spenning da og ikke vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite. Absolutt. Er altfor nysgjerrig til å la det være. Men, kjæresten har egentlig ikke lydt til å vite det, men jeg regner med å få vilja mi, hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur ikkje vi vil vite kva kjønn det er. Spanande og ikkje vite, og det spelar jo inga rolle uansett. Bebisen har både jente- og gutesøskenbarn som h*n kan arve kle frå, så det stressar vi ikkje med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...