T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Leste et innlegg på Skravlesiden der det var si som skulle på fest i helga... Da fikk jeg lyst på en halvliter da!! Ikke at jeg har lyst til å gå ut på fest, men bare kunne sitte hjemme med ett glass øl eller vin :-) Det hadde vært noe det. Men må vel bare vente til en stund ut på nyåret.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Har hatt lyst på pærecider siden jeg ble gravid.. Jeg som ikke liker alkohol noe særlig.. hehe.. Blir kanskje en pærecider om.... et år eller noe... hehe, gjør meg ikke noe=)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Herregud, synes folk har blitt helt fantatiske. En øl skader vel ikke. Det er masse gode næringstoffer i både øl og vin. Og det er forskjell på å drikke seg full, og å ta seg EN øl.......
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er helt enig. 1 øl eller 1 glass vin skader ikke! Min mor har drikket 1 glass vin hver uke og fødte 3 intelligente mennesker med universitet utdanning.... No panic,baby!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis dere syns det er så veldig ufarlig.. hvorfor står dere ikke for det med nick da?
Kosego&Lille'n Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 På skolen lærte vi at det var farligere for fosteret med alkohol enn med narkotika. Det sier jo litt...
FrkVissVass Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg å!! lukten av øl, synet av øl, smaken av øl, ettersmaken av øl, ØL-ØL-ØL-ØL-ØL!!!! er helt gal etter øl! har ikke drukket annet en enn munkhom siden jeg ble gravid for 4 mnd siden, men tenker på øl å drømmer om øl, blir helt gal! Jeg som egentlig ikke er så glad i øl engang...
Kosego&Lille'n Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Men jeg må legge til at øl er driiiitgodt da! Her bøtter jeg ned med munkholm. Hehe, drakk ikke så mye øl før graviditeten jeg heller.
Flyme Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg står fram med nick og har sanekket med min lege: En øl eller et glass vin av og til er IKKE farlig! Dette er jo skikkelig dommedags profeti! Spør foreldrene deres! Om ikke de røyka og drakk mer enn det noen gravide gjør nå. Er du født tidlig på 70-tallet, er sjangsene store for at de har det! Var i 40års lag i helga og tok meg 1 glass vin med "godkjenning" fra både jordmor og gynekolog.
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 vil bare si meg helt enig! jeg tar meg et glass vin til god mat. men det blir med det ene,og ikke for ofte selvsagt. synes det er værre med de som røyker 5-10 røyk om dagen og sier at det ikke er så farlig som alle skal ha det til. har ikke dårlig samvittighet for mitt vinglass,tvert imot!
Krølle79 Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Tips; Munkholm har jo kommet med flere nye smaker.. Prøv Munkholm Hvete.. Nammenam..
litjline Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Når jeg har veldig lyst på øl,og det hender...., så serverer jeg en pils til mannen min som blir veldig glad for det,og når han drikker så skynder jeg meg å råkline med han like etterpå:-) Anbefales:-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Prøv muncholm. Smaker deilig øl og er helt uten alkohol ;o))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå