Gå til innhold

Til dere som har testet positivt.......

Anbefalte innlegg

hvilke rugedag har dere testet positivt? Jeg er på rugedag 11, dvs ta blodprøve i morgen. Jeg testet i går og for to dager siden, og det viste negativt, mens i dag viste det svakt positivt!!!!! Ble egentlig veldig letta og glad, men jeg har opplevd tidligere at jeg har testet positivt dagen før blodprøve, og fikk da høre at hcg var på 4. De sier jo på Riksen at det må være over 25 for at det skal være en graviditet... Jeg tør nesten ikke å juble enda..., er så nervøs!!! Dette er mitt 4. søskenforsøk. Er så redd for å oppleve dette en gang til.... Hva synes dere jeg skal tro...? Nå er det jo bare et døgn igjen med denne fæle ventetiden... man er i når man ruger...! Har jo ikke fått mensen enda, og jeg synes jeg har kjent litt stikkinger i livmoren for noen dager siden...! Er det noen som vet hvor "sensible" clearblue testene er...., tenk sist gang viste det svakt positivt, på hcg på 4.... hm...? Er både glad og nervøs.....! Flere som er i slutten av rugetiden nå? Lykke til alle sammen! stå på!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6659294-til-dere-som-har-testet-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet negativt hjemme, men blodprøven på dag 14 viste en hcg på 26! Den steg som den skulle, jeg var inne til blodprøve 2 ganger til, med 4 dagers mellomrom. Dessverre ville ikke spiren mer i uke 10...

krysser fingrene for deg!

Jeg trodde egentlig at hjemmetestene ikke klarte å teste et hcg-nivå under 50.............

Kan det ha vært en kjemisk graviditet du opplevde?

I så fall er de veldig sjeldne og jeg fikk beskjed om at hjemmetesten skulle jeg stole på når jeg skulle teste denne uken:o).

Krysser fingerne for at du er gravid jeg, for det tror jeg du er!

Lykke til:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...