nr3ifarta Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 hvor tidlig pakker dere bagen klar?? hva er kjekt å ha med?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Det kommer litt an på om du har hatt tendenser til rier. Jeg har hatt den pakket noen uker og skrevet lapp til mannen min i tilfelle jeg har glemt noe. Er ikke så lett å pakke toalettsaker, så den må jeg ha lapp på. Har en gutt fra før også, så da er det pakket til han også i tilfelle det skjer noe midt på natten. Jeg har med løse (men ikke for løse) bukser, t-skjorter, morgenkåpe, lesestoff, ammeinnlegg (viktig), bind (har bare bleieaktige bind på sykehuset) undertøy og papirene. Mannen min tar med hentesett når vi skal hjem. Trenger ikke klær til babyen på sjukehuset.
Mayken Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har begynt å pakke kofferten nå jeg. Har vært i byen og handlet litt nye truser, kosebukse, tøffler, toalettsaker o.l. Har handlet til både meg og sambo, for vi skal ha familierom, og jeg har derfor pakket til oss begge + babyen, vil gjerne ha litt fint tøy å ha på henne når vi får besøk o.l. Har termin 7 nov.
Snupidupi Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Har bynnt å pakk baggen enda æ ikke har termin før 19. desember... Litt førr at æ har kjøpt mæ en kose dress og lagt ammebh rett dit i stedn før i skapet... Men sist så født æ en mnd før termin... va ikke nå særli å pakk baggen etter at vannet hadd gådd... men det gikk nu det å... Sambo masa masse denne gangen om æ har pakka ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå