Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvis jeg får ei jente en gang har jeg noen navn men klarer ikke og velge.. kan dere hjelpe meg??? her kommer navnene ihvertfall.. Thea Elida Ellen Anna Thale eller Tale hva er finest?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 syns Elida er ett kjempe fint navn jeg, så jeg ville valgt Thea Elida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Thea Elida eller Tale (liker det best uten H) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva med Tale Elida? Det synes jeg var fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ellen Anna.. passer ikke sammen iallefall.. Anna er fint Ellers så synes jeg Thale og Thea er veldig fine navn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #6 Del Skrevet 12. oktober 2006 Synes du bør velge Tale...Det er jo kjempefint.. Ellen Anna klinger ikke i det hele tatt! Thea Elida blir too much for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma'n til bitteliten Skrevet 12. oktober 2006 #7 Del Skrevet 12. oktober 2006 Synes også bare Tale, eller Elida, er ikke fan av dobbeltnavn jeg da, selv om det selvsagt er veldig mange fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 15. oktober 2006 takk for all svar... kanskje d nå blir tale hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 15. oktober 2006 #9 Del Skrevet 15. oktober 2006 1. Thea Elida 2. Tale 3. Ellen Anna men Anna alene er finest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå