Gå til innhold

dere andre damer her med bekkenløsning.. hjelp. *sex*

Anbefalte innlegg

Etter at jeg ble gravid har vi harr sex kansje 3-4 ganger for det gjør så vondt i bekkenet, spesielt etterpå.. Har jo vondt bare når jeg går.

Vi har prøvd et par. tre forskjellige stillinger men de hjalp ikke..

orker dere ha sex? gjør det vondt? har dere funnet en måte det ikek gjør så vondt på i tilfelle.. alle råd taes imot med takk..

hilsen

*lei av å ikke kunne tilfredstille meg selv og samboer*

Fortsetter under...

Jeg får vodt, men en stilling som funker veldig bra for meg er å ligge på siden og han ligger bak, så har jeg en pute mellom anklene slik hoftene ligge likt:) Så selvføgelig ikke gjør det så altfor fort og hardt! Dette funker for meg, prøft dette?

Jeg er i uke 39 og har hatt bekkenløsning i flere måneder. Jeg har hatt sex med sambo gjennom hele svangerskapet. ikke har det vært like enkelt å finne en god stilling. men en som fungerer bra for meg, bortsett fra at han tar meg bakfra når vi begge ligger på siden, er at jeg legger meg på skrått over han. Altså ligger vi begge på ryggen. Da får han samtidig fingret meg. Nesten like deilig hver gang.

Lykke til, håper du finner ut av det.

Annonse

Min fysio sa til meg at misjonær er bra pga at det belaster bekkenet på en bra måte... tror det har noe med at du skyver ting litt på plass... funker fint for meg, man trenge jo ikke skreve mer enn man klarer( så lenge han kommer til) hehe

At han ligger på ryggen gjerne med en dyne under midten og så sitter du oppå med ryggen til han, da har du ganske god sturing, dette funker bra om du greier å sitte uten store prblemer.

Om du sitter på fanget hans på tvers når han sitter på stol eller på sengekanten, dette funker også om du ikke greier å spre bein aså veldig, og armer er fri og man kan jo kline litt også.

Bakfra mens du har dyne og puter til å støtte under deg , og kan henge over sofaryggen fks eller i senga, ta det pent , med rompa opp kommer hanlettere til og det blir mindre dytting.

BAre sørg for at du har nok støtte der du trenger det .

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...