vinterbarn ;O) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Har kjøpt beige sportsdel.. men ikke pakket den opp ennå..står i esken. Fryktelig usikker på fargen, liker fargen.. men er den veldig uholbar??? Noen som har kjennskap til dette???? Råd mottas med takk ;O)
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Bler vel fortere synlig skitten... Også tror jeg sort selger bedre enn beige den dagen du skal selge... For den ser nok mer slitt ut i beige etter bruk...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Beige er jo fint da. Hva med å kjøpe beige dypbag og svart sportsvogn? For dypbagen bruker du bare i knapt et halvår og ungen er ennå ikke begynt med støvler og skitne klær. Men sportsvognen har du gjerne til de er tre, i alt slags vær. Og da tenker jeg på alt fra våt sand til isspising. Og da får du litt beige vogn likevel.
Heffalump mamma Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg ville valgt svart. All dritten viser ikke så godt da pluss den er nok lettere å selge etterpå.
xpecting Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Søle og dritt viser faktisk mye bedre på sort enn beige - beigefargen på Quinny er jo ikke helt lys...så den er både den peneste og mest praktiske fargen mener nå jeg :-) Er som med bil - den fargen møkka viser best på er sorte biler....
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Det er det nok, vises lettest. Men det er stoff på vogner, og om du prøver og vaske beige stoff så kan du risikere at det blir stygge vaskemerker... Er det da svartstoff så syns ikke disse vaskeflekkene.... Skal jeg følge deg, så ser en lettere at en sort bil er ren enn en beige/grå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå