@nneliten Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Det er en jungel av artikler på internett, men det er jammen ikke lett åfinne det man søker etter alltid - så da prøver jeg her... Kan noen tipse meg om sider på nettet med vers, sanger eller eventyr/fortellinger med temaet "høst"? Eventuelt kan dere skrive teksen som svar på innlegg her. Det skal brukes til høstfestens samlingsstund i barnehagen der jeg jobber og skal gjennom min formidlingsevne fenge ca 60 barn i alderen 1-5 år ;-) Håper på mange tips her nå!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Matilde'n min har ei bok med dette diktet: Regn - Sigbjørn Obstfelder En er en og to er to vi hopper i vann, vi triller i sand. Sikk, sakk, vi drypper på tak, tikk, takk, det regner i dag. Regn, regn, regn, regn, øsende regn, pøsende regn, regn, regn, regn, regn, deilig og vått, deilig og rått! En er en og to er to vi hopper i vann, vi triller i sand. Sikk, sakk, vi drypper på tak, tikk, takk, det regner i dag.
kul@ Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Så fint dikt.Det skal jeg skrive opp og ha i albummet til gutten min..ved siden av skal jeg ha bildet jeg har tatt av han i regndressen og sløepytten.Kjempe bra! Tusen takk. Ha en fin dag. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå