Gå til innhold

11 uker, og stor kul paa magen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde det slik i forrige svangerskap. I begge svangerskapene mine har jeg vært stor. I mitt tredje og siste, har jeg kunnet bruke mine egne bukser frem til nå. Har litt mage igjen fra sist, men jeg kan hvertfall si at jeg har hatt det slik med både første og andre.

Jeg er 11 uker og er blitt avslørt av en kollega - som jeg absolutt ikke hadde tenkt å fortelle noe til! Frekk som han er kom han rett og slett og spurte! Ble så perpleks at jeg ikke greide å lyve. Så da sa han: Jeg syns du var blitt så tjukk, men så så jeg at det bare var magen. Ærlig talt!! Så dermed fortalte jeg det til alle på jobb. Ville heller si det selv enn å la han gjøre det. Men nå går han rundt og skryter av at det var han som avslørte meg. Hvordan i alle dager vet han så godt hvordan kroppen min egentøig er?! Æsj, orker ikke å tenke på det!

Jeg går inn i uke 11 nå og har skikkelig problem med å skjule magen! Særlig om kvelden føler jeg meg som en sprekkeferdig ballong! DA ser jeg ut som jeg er gravid i 7. mnd! Siden jeg ikke har begynt å fortelle nyheten til andre enn min familie og nærmeste venner, blir det mye store hettegensere og kjoler for å skjule hemmeligheten min mest mulig:) Vil vente med å fortelle det til jeg er trygt over de første 12 ukene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...