Gå til innhold

Fødselsforberedende kurs??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vi var på noe jeg mener og huske at de kalte fødselsforbredende kurs. Det var i Fredrikstad. Dette var med nummer 1, og vi var der i november -04. Det var et "intensiv kurs" som gikk på en lørdag. Husker jordmoren min anbefalte meg og gå på et kurs etter endt 30 uke. Kursene gikk den gangen (vet jo ikke nå), den første lørdagen i måneden.

Vi fikk også omvisning på sykehuset på de ulike avd. Jeg var også så heldig at hun ene jordmoren som holdt kurset var på vakt på B7 da jeg skulle føde. Det var trygt det.

Om du ikke finner noe nummer eller hvem du skal ringe, si ifra, kan jeg prøve og finne lappen.

Det er to jordmødre som driver sånne kurs i Fredrikstad. Koster kr 750 pr par og vare 5-6 timer en lørdag, og inkl omvisning på SØF. Helsestasjonen har tlf.nr og sånn, jeg har surra bort lappen min.

Annonse

Ingen aning om det er de samme, og jeg har ikke vært på kurset nei. Henger oppslag på om de på tavla på Kråkerøy helsestasjon vet jeg...

På Kråkerøy er jordmora bare mandager og onsdager, og tlf. nr er 69306825, så da kan du jo ringe å høre om du vil!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...